lulle Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Har lurt på om det er noe foskjell på opp og ned på stempelringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja. Detr er et merke på den siden som skal opp. Dette er som regel beskrevet på esken og. Er forskjell på hvem som skal hvor, og hva som er opp å ned. Kan veø være ringer osm ikke har noen bestemmt rettning, men sjekk føær du monterer. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja.Detr er et merke på den siden som skal opp. Dette er som regel beskrevet på esken og. Er forskjell på hvem som skal hvor, og hva som er opp å ned. Kan veø være ringer osm ikke har noen bestemmt rettning, men sjekk føær du monterer. Hvis det ikke er merket, så er det uasnsett hvilke vei det er.:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Noen ringer har ingen merking,men er skrå på "topp-siden"...dvs de er tynnere innerst mot stemplet enn de er ute i anleggsflaten mot sylinderen... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Noen ringer har ingen merking,men er skrå på "topp-siden"...dvs de er tynnere innerst mot stemplet enn de er ute i anleggsflaten mot sylinderen... oki, da er det den innslåtte prikken som skal være opp.:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 :roll::hvaskjera ...det var ikke en spøk...ringen er ikke kvadratisk i tversnitt. Setter man sånne opp ned,så går de ikke langt nok inn i ringsporet. Nok til å montere de,ikke nok til å hindre varmskjæring når de vider seg ut med varmen... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 :hvaskjera ...det var ikke en spøk...ringen er ikke kvadratisk i tversnitt. Setter man sånne opp ned,så går de ikke langt nok inn i ringsporet. Nok til å montere de,ikke nok til å hindre varmskjæring når de vider seg ut med varmen... det er bare markert et punkt.. ikke noe annet, så da må det vende opp, det er til 350 chevy.. ringene er overdim pga borring 030.. punktet må jo bety noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.