Gå til innhold

Små rustskader på golfen. Utbedre skaden selv, enkelt? (bilder)

Ranger emnet

lavamakt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen små rustskader rundt omkring på bilen.

Det er ikke pent og kommer vel heller ikke til å bli penere.

Så jeg lurer på hva jeg burde gjøre for å hindre rusten i å spre seg og få det til å se litt bedre ut? Kan man få det fint uten og få det gjort på lakkeringsverksted?

32391.jpeg 32390.jpeg 32389.jpeg

Hadde satt stor pris på tips til hvordan jeg kan fikse det.

Mvh. lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. funker det med bokslakk til dette? Og hvor kan jeg få tak i lakk i samme farge som bilen?

Det funker men jeg vil ikke anbefalle det,det er bare og finne lakk koden på bilen ,så da dra til et sted som selger lakk og si at du skal ha den fargen,de fleste lager også bokser med den fargen du vil ha..

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta å bruk en slik punktandblåse pistol å so pusser du fint i overgangen eller sparkler å so bruker du grunning å farge, var no merkli plass å ruste me dørhåndtaket.

man må slipe ut etter sandblåsing og man må sparkle etter sandblåsing. men så bør man egentlig ikke sandblåse for det ødelger stålet og gjør det svakere. men vis du sandblåser så må man slipe ut overganger, vis ikke blir det styggeoverganger.. det du også kan bruke er en PVC freser. også slipe ut overganger og sparkle, grunnfyller/grunning,slipe(kommer ann på grunningen) også male.

Lenke til kommentar
Del på andre sider