Tony Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 heey.. har et litt rart problem/spørsmål :roll: Skulle på jobb idag, det var -5 grader, så gikk ut for å starte opp bilen litt tidlig, gikk ut døra så hører jeg en rar lyd! hørtes litt ut som en jævla ku som stod å rauta. "MØHHHHHHHÆHHHH" faen tenkte jeg å så meg til alle kanter, og så ikke en jævla ku her.. Gikk nermere bilen, så fant jeg ut at det kom derfra. Fant ut at det kom fra motor rommet, så åpna for å se nedi der. Lyden (rautinga) var så høy, at muttarn åpna opp vinduet og lurte på hva i all verden som skjedde. Lyden kom fra DEFA alarmen, den har aldri lagt noe lyd før (bare blinka) men bilen stod heller ikke å blinka idag. Lyden Gikk bort etter en stund når jeg fikk starta bilen. Litt redd for at bilen skal starte å raute på samma måte på jobben idag. Noen som har hatt noen lignende ting som kan forklare? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har ingen svar på spørsmålet ditt, men: HA HA HA:roll: Fikk meg en god latter nå, veldig morsomt skrevet! Hjalp meg gjennom en sliten fredags morgen :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hahaha,du gikk ut for å se om det var kuer omkring?Ironi?Hahaha Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 gikk jo å så meg rundt, hører man en sånn lyd er det ikke bilen din du tenker først lager den lyden.. :eek: Men fra spøk til revolver, er det noen som har hatt noe lignede problemer med defa alarm før? vil gjerne vite hva det er :shake Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Morsomt:roll: Menja, akkurat det der kan være en pinlig problem for deg! jeg mener, tenk inne i parkeringshus, parkeringsplasser etc... Før du aner ordet av det, så har du dyrevernet på plass! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ingen svar, men jeg ser Scrubs, og jeg ler mer av din historie. :roll: Great.. :roll: Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 det var dagens! :roll: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelkiller Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Noen som har hatt noen lignende ting som kan forklare? Virker som om enkelte Defa-bokser ikke liker store temperaturforandringer særlig bra. Har hørt de fleste variasjoner fra flipperspill til hakkespett, men den med kuraut var ny. :) Har dog kun hørt lyder fra alarmen i temperaturer mellom -20-30 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Morsomt:roll: Menja, akkurat det der kan være en pinlig problem for deg! jeg mener, tenk inne i parkeringshus, parkeringsplasser etc... Før du aner ordet av det, så har du dyrevernet på plass! Tja, står på en ganske stor parkeringsplass, så er litt nervøs for at den skal begynne å hyle igjen. Det hadde ikke vært noen höydare nei :yodude: Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Tja, står på en ganske stor parkeringsplass, så er litt nervøs for at den skal begynne å hyle igjen. Det hadde ikke vært noen höydare nei :yodude: Du får legge igjen litt gress forran bilen når du går, så blir den nok fornøyd skal du se :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Virker som om enkelte Defa-bokser ikke liker store temperaturforandringer særlig bra. Har hørt de fleste variasjoner fra flipperspill til hakkespett, men den med kuraut var ny. :) Har dog kun hørt lyder fra alarmen i temperaturer mellom -20-30 grader. Okei, der har du jo et poeng.. får bare vente og se utover vinteren hvordan den oppfører seg da!alacocaina Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Du får legge igjen litt gress forran bilen når du går, så blir den nok fornøyd skal du se :) Haha, kanskje det er det som skal til! Best jeg får noe tilbake, får begynne å melke den jævla defa boksen da Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Okei, der har du jo et poeng.. får bare vente og se utover vinteren hvordan den oppfører seg da!alacocaina Nå ere lenge sia det var 30- på branbu da! Pappa snakker om det hele tia, hvor kaldt det var når han var ung der borte! :shake Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Defa er synonymt med problemer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Sirena er full av vann..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg