Gå til innhold

Når kommer Pioneer DEH-P6900IB?

Ranger emnet


bjaa

Anbefalte innlegg

Ser Pioneer kommer sakte men sikkert med 2007 modellene nå, bl.a DEH-P4900IB som er laget for iPod har kommet nå, det samme gjelder DEH-P5900, kamerat av meg har fått den nå.

 

Så har sett at de har laget etterfulger til 6800MP, nemlig 6900IB, med støtte for usb og ipod (ekstrautstyr). Det jeg lurer på er om det er noen forhandlere, eller andre som vet, om når denne kommer til Norge?

 

 

Mvh Fredrik

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takk skal du ha. Gleder meg til februar, hehe.

 

Da får jeg vente med å bestille spiller litt da, solgte akkurat den gamle pio'n nå.. Så får sette inn en gammel spiller jeg har lignende, Denon som er eldre enn bilen min (og bilen er 11 år gammel!)

 

Hvordan Denon spiller er det?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter DCT-670R, er en linjeutgang på den og iso ready

 

Er vell ikke akkurat state of art Denon, men fungerer vell til jeg får kjøpt meg ny spiller

Jeg har faktisk hatt 3 slike, synes den var helt topp jeg, i 97 that is :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt 3 slike, synes den var helt topp jeg, i 97 that is :D

 

Heheh, fett!

 

Tenkte å slenge den inn i bilen til bestefar snart,som jeg kommer til å overta som vinterbil, sammen med en god gammel rockford forsterker som sikkert er like gammel som spilleren. Ser etter noen gamle elementer også nå, hehe.

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår