Polo Classic Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by HansenRS Hvar det meg du skreiv til eller? hvar ikke hjemmesiden til mongoose jeg spurte etter....hvar hjemmesiden til colins..:) Hjemmesiden til Mongoose=hjemmesiden til Collins Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 ja så det nå, men veit ikke om det er collins som jeg tenker på? jaja ikke nøye....thanx Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hadde Mongoose på cossien min jeg og, funka riktig så fint det må jeg si. Bråkte ikke for mye heller, eneste var at bilen blei ganske lav under med det store avløpsrøret under der.....*subbe skrape* Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 trenger bare den siste lyd demperen jeg... hva ligger prisen på en 4/ eller 5" a?? å hvor får man tak i det?? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 http://www.facemotorsport.no dem har en stabel inne på lager Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg