Jonaldo Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 På vei fra jobb i går kveld hørte jeg en bil som kom i en vanvittig fart. Stoppet og kikket opp mot veien da jeg så en hvit Calibra komme sidelengs inn i rundkjøringen og smalt rett inn i en lyktestolpe. Merkelig at den spinkle stolpen stoppet bilen egentlig. Lykta falt ned og bilen ble stående..... Sekunder etter kom politiet og dro denne mindre smarte sjåføren ut av bilen. Politiet oppførte seg veldig bra mot sjåføren til tross for idiotkjøringen. Han hadde vondt i ben, arm og nakke og ble fraktet til sykehuset i Drammen. Bilen var altså en hvit Opel Calibra. Uregistrert. Tydeligvis under oppussing med ulakkerte fangere, ribbet interiør osv. Lexus baklykter. Fikk desverre ikke tatt bilder..... Noen her eller noen som kjenner til denne? Var vist narkotika inne i bildet, så kanskje ingen som vil innrømme noe her:shake http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070119/NYHET/70119003/1099/NYHET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kan jo ha vært tyveri inne i bildet? Sjeldent folk kjører gris med et prosjekt! Med mindre han var ute å prøvden, og møtte på politiet da, IOM at den var uregistrert! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Trur jeg vet hvem det er, kjennern ikke no særlig men husker den bilen og da kjørte en jeg vet hvem er den, ikke sikkert det var sjåføren som eide den da men! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Når han driver med narkotika skulle han ikke ha hatt lov til å hatt bil en gang imo.. Jævla idiot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Når han driver med narkotika skulle han ikke ha hatt lov til å hatt bil en gang imo.. Jævla idiot! :word_ms Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=34371 VAR STJÆLT FOR ANDRE GANG PÅ UNDER 1 ÅR Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hoff, så utrolig synd det må være =( Skulle ha tatt å bankan, for han blir vell slippe ut dagen etter av politiet så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg