Mazda-boy Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Du var foran meg i lyskrysset ved Løvset. Hvem er du? :P Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Så den kjøre mot Tr. Heim i dag også Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er det ikke denne som står parkert på Kolstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Godt mulig. Sikkert ikke sååå mange Supra her :P Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Godt mulig. Sikkert ikke sååå mange Supra her :P Begynner jo å bli en del av de også. Hadde den vinge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hadde den orginale(?) vingen Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 samme bil er spotta på støren også. original vinge tror jeg Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hmm, kan være na supran til martin fra flatåsen elr noe sånt ? trur ikke det er så mange sølvfarget i tr.heims området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Den jeg tror det er sto parkert ved garasjene nedom ESSO på Kolstad. Den har original vinge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Den jeg tror det er sto parkert ved garasjene nedom ESSO på Kolstad. Den har original vinge! Den er det ikke.. Har ikke stått der på lenge.. sikkert satt inn for vintern.. Muligens den andre NA`en ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 huff... Alle disse NA supraene altså:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg har også sett en sølvgrå supra, han har kjørt ofte ut mot byneset! jeg bor selv på klett så har sett han en del ganger! men denne har prøveskilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hadde hvite skilter den jeg så. Av den nye typen også Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 If it doesn't blow it sucks. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velde Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har sett en supra på Støren flere ganger i det siste, men den er mørk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg