nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Halla folkens! Skal vi ta et minitreff i Skien idag? Jeg er klar som et egg! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hei hei! Jeg er klar jeg veit du, henger som regel rundt på kveldene, blitt litt lite i det siste, men er med jeg uansett. Når da? Edit: Så i tråden din om bilen, at du trengte folk som kunne ta bilder/filme. Jeg kan godt gjøre det ikveld om du vil :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva sier dere til 22-tia eller noe? Samme for meg, er ikke langt fra Larvik. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja, det er helt greit for meg. Vet ikke hvor mange vi får med fra forumet jeg, men det er alltids litt liv i byen i helgene Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg kjenner ingen i byen, så det kan jo hende at det blir kjedelig for meg. men vi som er her kan jo treffes, så treffer vi alltids folk! PM sendt! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hei hei, hvor tar dette plass hen? Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Altså vet ikke helt hva vi har tenkt jeg , men blir jo sikkert ikke det kjempestore treffet, men blir nok litt arti uansett :) Tenkte å se litt rundt i byen kanskje? også kan me jo stikke inn under arcaden, kjøpesenter, er parkering der hvor det pleier å være endel folk iblandt Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 regner med at vi kan si at vi treffes på arkaden kl. 22:00 da, så ser vi hvor mange vi blir! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Drar ut og vasker bilen, sees på Arkaden da! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det der blei SINNSYKT vellykka! :D 2 biler, min og bjaa sin! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det der blei SINNSYKT vellykka! :D 2 biler, min og bjaa sin! :D Hehe, var ikke mye liv ute ikveld nei... Men fikk jo tatt noen bilder , og det var kosli å prate litt bil :) Får ta en tur til Larvik (eller England??) en dag så får du vise meg rundt , hehe. Pleier som regel å være litt mer trøkk ute, men var labert idag.. hehe. Var gøy å se bilen din, får ta opp noen bilder til tråden din i løpet av kvelden/morgendagen, skal ut en liten tur igjen nå Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg