-Rønningen- Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hei"! noen som er medlem på forumet der? får ikke laget meg bruker der å jeg skulle hatt tak i en på forumet"! PM! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg er medlem. Skal vel ikke være problem å opprette en konto? Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 kommer bare til slik error side! skulle hatt tak i han som selger carputer til 2500! på salgkjøp siden! nesten øverst der. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 eXXon ? Jeg selger min carputer. Dette er bare selve datamaskinen. Manualer og bruksanvisninger har jeg ikke, men de fåes sikkert på denne siden. Alt er kjøpt hos Carputer.no. EPIA M12000 1,2 Ghz 40 GB 2,5" HD 512 MB RAM M1-ATX 90W PSU VoomPC Kabinett Batterieliminator AC-DC 12v 9A Pris: 2500 + frakt. Kan kontakte han og få e-post adressen hans og sende den til deg her i PM :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 jepp! takk takk! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 ingen som har fått logget inn på siden enda? har problemer selv med å bl.a. logge inn på forumet. får bare masse cookies feil og ø,æ,å funker ittje! skulle gjerne kommet i kontakt med folk som kan dette. noen anbefalinger? Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg