9khil Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hallo igjen ja.. I og med at jeg ikke har norsk manual til bilen, bruker jeg dere som infokilde.. denne gangen lurer jeg på hvorfor det står 350Km på instru.panelet, der hvor det før stod hvor mange liter bilen brukte per 100 km. Noen ganger står det 350, så går den opp til 360, og kanskje ned til 340..idag tidlig var det 500.. hva i all verden er det forno? tenkte det var en slags nedtelling til service, men den går jo oppover også? Og hvordan får jeg tilbake L/100km greia? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerraMan Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det er ca hvor langt du kan kjøre med nåværende forbruk basert på gjenværende drivstoffnivå. Du kan veksle mellom de forskjellige visningsmodusene med vippe-bryterene på den høyre ratt-hendelen. -BK Siter Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg