boXer Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Selger mitt delvis ferdig boble projekt UTEN motor... Det er en '74 modell 1303S 'Superbeetle'. Bilen er i veldig bra stand, ikke noe rust og veldig fin i lakken med noen små merker. Den er lakkert inni og utenpå med en 'Porsche Polar Silver'. Det sitter på brede glasfiber skjermer som jeg trur bredder 8cm foran og 10cm bak, glassfiber panser, front fanger, bakfanger og '911 Turbo-look' spoiler. Den har 'shava' dører, ingen dørhåndtak eller nøkkelhull, dørene åpnes med fjernkotrollen til Defa alarmen. På innsiden åpnes den med elektriske knapper (må sette inn en mekanisk åpner). Det sitter på ATS alu-felger, 7x15" foran og 9x15" bak, det sitter på noen utslitte 205/50 ZR15 foran og 285/40 ZR15 bak, som er slitt på innerkant, dekkene er Yokohama. Bilen har ganske nye, ubrukte bremseskiver foran. Og nye fjærer. Det som mangler for å få den på veien er: -Motor + ledningsnett til motoren -instalsjon av stoler(kan følge med 2stk forskjellige COBRA stoler) -montere speil (kule speil følger med) -lage en mekanisk åpner fra innsiden Annet som mangler: -taktrekk -feste noen tepper -noen skruer til dørhengsler Hvis du har noen spørsmål, så kom gjerne med dem her så fler kan lese. Eller send meg en PM eller mail på ole-ma@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Fler bilder: (Alle bildene er fra 2001, noen ting er litt anderledens nå. Skal se om jeg får lånt meg en digi-cam snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Er noen fler bilder HER . Og jeg har enda fler hvis det er intresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Hei igjen.... Jeg chatta med deg her om dagen. Er den solgt?? Er det mange som er interessert??? Hvor mye skulle du ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 du skulle ikke bare beholdt bilen og satt inn denne motoren da? http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=165851 - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by Schlasken du skulle ikke bare beholdt bilen og satt inn denne motoren da? http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=165851 Trur ikke gidder det, det blir et helt annet budsjett enn jeg hadde planer om. Og da bruker jeg heller penga på noe med mer potensial ;) Får jo sånne motrorer billigt, men bremser for sånn effekt koster like mye som bilen og motor til sammen så da blir det værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 mer potensial en en wankel? trudde du var wankelfrelst jeg :) men når skal du fortelle oss hva det nye prosjektet er da? - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Originally posted by Schlasken mer potensial en en wankel? trudde du var wankelfrelst jeg :) men når skal du fortelle oss hva det nye prosjektet er da? Mer potensial enn en boble... dumma! :D Prosjektet skal vel avsløres når den ruller på veien :) Eller kanskje litt og litt... blir ikke med en gang i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Bobla er fortsatt til salgs bare så det er sagt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Bilen har nå fått en ny eier. Men eieren bor i samme hus som meg, så det blir vel jeg som må bygge den :) Men den er fortsatt til salgs for rett pris. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by boXer Bilen har nå fått en ny eier. Men eieren bor i samme hus som meg, så det blir vel jeg som må bygge den :) Men den er fortsatt til salgs for rett pris. ;) Har du fått pappa til å kjøpe den? -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by eirikoo Har du fått pappa til å kjøpe den? Jeg har ikke tvinga han til det ellerno hvis det var det du mente :D Men ja, bobla er så godt som hans. Så kan jeg konsentrere meg på andre saker. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 JA, jeg er interessert nå assa..... har nok penger også..... men hvordan er det nå??? jeg mener siden pappan din har den. Hva er prisen på den nå? Hvor bodde du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Oxo interessert... Pris? - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg