Gå til innhold

Hvilken cd-spiller til maks 4000?

Ranger emnet

Yngvejos

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en liten bonus fra jobben, så jeg tenkte å kjøpe meg ny cdspiller. Makspris kr4000.

Mine krav:

At spilleren er svart.

Orange eller rødt lys.

2 linjeutganger.

Hjul til volum.

Den jeg tenker mest på er denne http://www.mamut.com/dynabel/subdet492.htm . Men når jeg var innom ei bilstereosjappe fikk jeg slengt i trynet at den bare hadde 15W rms samt et foredrag om ohms lov.

Det hadde vært fint om det var litt kraftig forsterker i spilleren.

Kom med anbefalinger. :) (og den MÅ ikke koste 4000 :P)

På alpine spilleren står det at det er 2V linjeutganger. Hva er fordelen med det? Kan de brukes sammen med forsterkeren jeg har? En gammel ultimate t3-1000 eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal vel ikke bruke spilleren til å drive høytalere med(siden du har forsterker) så da spiller det jo liten rolle hvoe mye den innebygde forsterkeren yter,dessuten tror jeg ikke noen andre spillere yter noe mere enn denne gjør.

denne spilleren er noe av det bedre du får i denne prisklassen og ett sikkert kjøp,og ja den kan brukes sammens med den forsterkeren du har fra før..

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du putte på 495 til får du http://www.mamut.com/dynabel/subdet493.htm Dette er en knallspiller med høynivåutganger og litt annet du sikkert kan tenke deg når du blir litt hekta, f.eks mulighet for å dele aktivt. Kunne likt å høre hvilken butikk du var innom og hvilken spiller de kommer med som har mer en ca 15w rms

du har samme muligheten med å dele aktivt med 9853,hovedforskjellen ligger i linjenivået og displayet på 53 og 55.

desuten får du ikke 9855 i sort(tror jeg) men selvfølgelig har han råd til åp slenge på de 500 ekstra så er den jo et bedre kjøp

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du putte på 495 til får du http://www.mamut.com/dynabel/subdet493.htm Dette er en knallspiller med høynivåutganger og litt annet du sikkert kan tenke deg når du blir litt hekta, f.eks mulighet for å dele aktivt. Kunne likt å høre hvilken butikk du var innom og hvilken spiller de kommer med som har mer en ca 15w rms

Litt viktig å poengtere en liten feil i innlegget ditt. Høynivåutganger er ikke forsterkerutgangr med høy Volt på utgangen. Høynivåutganger er faktisk høyttaler utganger. Lavnivå utgang er det som oftest kalles for forsterkerutgang, og det er lavnivå selv om den gir f.eks max 6V på utgangen.

Bare så det ikke blir noen missforståelser.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å bestille 9853. Fargen på spilleren var den største grunnen til at jeg ville bytte spiller, det gjorde 9855 uaktuell.

Regner med du kommer til å bli fornøyd, det er jeg ihvertfall :) Anbefaler å lese bruksanvisningen da Alpine menyer ikke er selvforklarende, men veldig enkle å lettvinte når du først har satt deg inn i dem.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider