jedimastah Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 er det noen interesse for dette? kan skaffe til 125kr stk inkl frakt. båndene er laget av skikkelig kvalitet, ikke noe sånn som trykket faller av eller at de revner fort. jeg har brukt en sånn daglig i 4 måneder og den har kun blitt møkkete. ;) dette er IKKE business, fortjenesten er minimal. har hittil ikke funnet noen som tilbyr nøkkelbånd med egne trykk til i nærheten av samme pris som meg. firmaer tar 1000kr i oppstart pr nye trykk. her er et eksempel på noen jeg kjøpte inn før en gang, hvis det er noen interesse for dette kan jeg samle opp litt og bestille for dere. :) skriv bestillingene her i tråden, ikke send på pm! Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kan du lage noen med (Mercedes Stjerna)MB190Drift Freaks(Mercedesstjerna) ??? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kunne godt tenkt meg en mørkeblå med "Fiat Coupe 16vT" på.. men er det lang leveringstid ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg kunne godt tenkt meg et svart bånd med denne logo'n på: (FORDLOGO) FORD GRANADA (FORDLOGO) Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimastah Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg driver og samler opp til en bestilling nå, må bestille litt om gangen for at det skal lønne seg pga porto osv. vil tippe en leveringstid på 5-6 uker denne runden. jeg skal undersøke om jeg kan skaffe de logoene dere spør om. Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimastah Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ford logo og mercedes logo går desverre ikke, de blir for detaljerte og jeg har ikke klart å finne noe bilde av logoen som ikke har skygger osv. hvis dere finner det, så kan det hende jeg får laget mercedes-stjerna. Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 eneste jeg fant, men bare å ta selve stjerna å ringen Helt hvit om du skjønner, ikke de svarte stripene der Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hva med dette: Jeg kunne tenkt meg (Ford-logo) Mondeo logo (Ford-logo) Noe sånnt, gjerne med sølvgrå skrift: Mondeo logo: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hvor vanskelig får du til å lage de? kunne tenkt meg: (Mercedes stjerna) Rognan Racing (BMW logo) akkurat samme på begge sider. hvis du får det til så hadd det vært kult med hvit skrift på svart bakgrunn kan jeg bestemme skrift-typen selv eller? Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimastah Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ford-logoen kan desverre ikke ordnes... jeg MÅ ha en bedre mercedeslogo hvis jeg skal få ordnet det. jeg får ordnet logoer som er veldig enkle og konkrete, ikke detaljer osv. man kan til en viss grad bestemme skrift-type selv ja, men da må jeg ha 25kr mer pr bånd pga ekstra kostnad for produsent. Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ford-logoen kan desverre ikke ordnes... jeg MÅ ha en bedre mercedeslogo hvis jeg skal få ordnet det. jeg får ordnet logoer som er veldig enkle og konkrete, ikke detaljer osv. man kan til en viss grad bestemme skrift-type selv ja, men da må jeg ha 25kr mer pr bånd pga ekstra kostnad for produsent. Ta nå en Enkel MB logo da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Vectra* Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kunne tenkt meg en svart med (Opel Logo) Vectra (Opel Logo) helst Hvit skrift med svart bakrunn Siter -=94 Opel vectra GT 16v=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 har duh vectra bånd? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg