Mondeo_85 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 No for tida går eg å lure på ein ting.. Trenger meninger fra andre.. Har investert i tak vinge til bilen og lure litt på om eg skal ha den svart eller samme farge som bilen... Kunne vert litt tøft med svart da, er jo litt svarte detaljer rundt om, og det skal svarte sideskjørt på bilen og.. Legger ved eit bilde når vurderingen skal tas.. Her er bilde av den type vinge som skal på bilen.. Dette er skjørta som skal bestilles, di skal vere svarte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Nice Ride Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt pengene på å lakke senteret på felgene i bilens farge og polert opp kantene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jo takk for tipset, men stylinga er bestilt den, og felgene forblir kvite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Samme farge som bilen tror jeg blir penest. Men hva skjer med hvite felger da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Gå for G60 bredding hvis du skal ha skjørter. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg