Gå til innhold

Legg ut bilde(er) av 3'er golfen din her !

Ranger emnet

øy-stein

Anbefalte innlegg

• Svar 431
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Udødelig sier du? da skulle du sett min leppe etter jeg hadde vert på vinterveien, litt slaps i veien var nok til å knuse leppa og skrape opp lakken på fronten:s

Har senket 60 mm og kan ca. legge en femmer på høykant under leppa mi. Kjørte over en ganske brå fartsdump i rimelig grei fart, knakk et par klips i fangeren da jeg slo nedi, og kjørte deretter over leppa slik at den havnet inni mellom bakhjulet og hjulbuen. Like fin den. :p

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nja... tenkte jeg skulle selge den! har laget en i stål hjemme som jeg skal sveise på når jeg skal lakkere fangeren ++

lyst til å kjøpe den?:p hehe

hehe.. tror badlook list vil se latterligut på min. men så en kar i rødgenser som rotarundt i motoromet på bilen din idag når jeg gikk hjem fra jobb ^^ tenkte jeg skulle si hei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senket 60 mm og kan ca. legge en femmer på høykant under leppa mi. Kjørte over en ganske brå fartsdump i rimelig grei fart, knakk et par klips i fangeren da jeg slo nedi, og kjørte deretter over leppa slik at den havnet inni mellom bakhjulet og hjulbuen. Like fin den. :p

du må da ha senka mer enn 60 om du får en femmer under..jeg har cirka 65-70 mm senk om d er 6 og en halv centi opp til leppa mi fra bakken:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tror badlook list vil se latterligut på min. men så en kar i rødgenser som rotarundt i motoromet på bilen din idag når jeg gikk hjem fra jobb ^^ tenkte jeg skulle si hei :p

åja, ja skifta pussermotor:p

legg merke til at alt dette ble gjort med en avbitertang! plagdeeeeeeeeees!! hehe.. hybelverktøy sier jeg bare:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..nei den er nok bare min ja:D du var d ja?er lei av å se på d jeg da..:p

hehe... det var synd, men jeg har bestilt ny leppe nå, så jeg tror alt ordner seg til våren:D setter den ikke på enda, tenk om det kommer mer snø:S hehe

- 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line

x 93.mod Golf mk3 VR6

x 89.mod Civic GL

x 88.mod Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

sikker på at du har 60 senk :p? jeg vurderer å gå enda lavere. 75-75mm :) synes den er altfor høy . offroad bil jo.

du må jo aldri kjøre rett fram i en fartsdump når du har senka bil. sier seg selv det ;) du kan jo prøve det trikset da du drar i brekket istedet for å bremse med pedalene. løfter opp fronten det:) men kjør sik sakk for sikkerhets skyld

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at du har 60 senk :p? jeg vurderer å gå enda lavere. 75-75mm :) synes den er altfor høy . offroad bil jo.

du må jo aldri kjøre rett fram i en fartsdump når du har senka bil. sier seg selv det ;) du kan jo prøve det trikset da du drar i brekket istedet for å bremse med pedalene. løfter opp fronten det:) men kjør sik sakk for sikkerhets skyld

mener og huske all brems skyver vekten fram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke kjøre skrått over. Hvis man har vett til å bremse litt før dumpa selvsagt, og ikke rett før eller midt oppå..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider