Gå til innhold

Legg ut bilde(er) av 3'er golfen din her !

Ranger emnet

øy-stein

Anbefalte innlegg

er det gamle panseret mitt og front fangeren eller?

Er gamle frontfangeren din, men panseret er knust desverre.. :( Knuste egentlig fangeren også, men støpte den sammen igjen da.. Så 3mnd etter så la brøytebilen igjen en fin isklump midt i veien på e18, så gikk den i tusen knas igjen. Nå står det en ny ombygd fanger på bilen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 431
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja den får ikke fri på en stund.. :) Er jo forsåvidt familietralle min også, bortsett fra familien da.. :P Men man kan jo ha det gøy med stasjonsvogn også.. :D

Familien kom først, så måtte familetralle komme.

Litt off topic men,

2003mod 1.9tdi 130kh. Vanlig passat med masse utgifter på forstillinga!

Savner golfen min jeg!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags coilovere kjører du? Hadde min så lav bak med en gang jeg monterte, men måtte bare skru opp igjen fordi jeg sleit hull i ett sett bakdekk på 6 mil med tålig ok vei. Vil ha den ned igjen, så ser etter et stivere sett. :)

Nice rims btw.. :D

Endret av RoBoX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har TA-tecknix, skrudd i bunn :)

er for mykt bak så har rivd opp dekkene bak.. men har kuttet og banket hjulbuen på innsiden hele veien så subber mye mindre nå.. Er i framkant av hjulbuen bak det subber med 8x17.. Neste år blir det 195/40 istedenfor 205..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/40 er alt for breit på golf 3.. enten 205/40 eller enda bedre er 215/35.. gutta over vannet kjører med denne dimmen..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/40 er alt for breit på golf 3.. enten 205/40 eller enda bedre er 215/35.. gutta over vannet kjører med denne dimmen..

Med 16x9 ET 15 hjelper det heller lite uansett dekkdim på originale buer desverre, på stasjonsvogn riktignok. Kjørte 205 før og det fungerte forsåvidt, men hadde den så lav at den subbet hull i sideveggen på dekket. Gikk opp igjen til 215 da siden jjeg fikk en svingod deal på dekk. Har uansett valset ut ganske kraftig nå, så går fint med 215/40 bak sammen med drøy senk. :)

Prøvde 195 for litt siden og det funket bra med innbanka hjulbuer bak.. Problemet med den dimmen er at strekken ble så drøy at sideveggen mistet styrken og felgkanten subbet i asfalten hvis jeg kjørte fort i svingene, selv med ekstra høyt trykk i dekka.

Foran er det ingenting å tenke på engang uten å sveise hjulbuene(som jeg skal!), der er felgkanten gode 5cm utenfor på toppen av buen. Heldigvis er demperne foran så stive at det er ikke noe problem annet enn utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...