Pappa Wolf Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg har lige købt en buick skylark 2.8 V6 fra 1980. Og har en fejl på girkassen. Når bilen kører uten å blive presset dvs, uten at jeg presser motoren, har den ingen problemer. Men når jeg vil ha den til at køre lidt fortere, kommer problemet. Det er ikke motoren der er problemet, den går perfekt. Den begynder at "takke over" som om, to tandhjul ikke helt passer sammen. Problemet er konsekvent, gennem alle gir. Både D. D1. D2. og revers. jeg har kontroleret oljen, den er nyligen skiftet. Hvad kan problemet være, og hvordan fixer jeg det? Mvh. Jan Siter Better to drive an old, slow and dull v8. Than a brand new ricer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa Wolf Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Problemet er løst, jeg solgte bilen, hehe. Nej jeg byttede kjeden i girkassen, og det fixede problemet! kjedet var slak, og ganske sliten, fik tak i et komplett pakningset, og kjede, for 1795 på Sarpsborg Motor! efter de havde stengt! kjæmpe service Siter Better to drive an old, slow and dull v8. Than a brand new ricer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Bra det fikset seg:) kjekt at man skriver hva problemet var når man finner det ut, så andre med kansje samme feil kan se hva det var:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg