Gå til innhold

Noen som har eller vet om en brukt Term-lab som skal selges

Ranger emnet

Db Hunter

Anbefalte innlegg

Stetoskop funker fint??

mediawebserver.dyn?6666660Zjcf6lVs6EVs66S_H2c7rrrrQ-

:hvaskjera Vet da faen hva dere bruker jeg men, fortsett med Stetoskop`t døkkers hehehehehehe....

Jeg bruker da ihvertfall en "mikko-måler" (finsk db-måler)gir samma utslag som en term-Lab:disco

BrrrrrrrrrrrrrP!

:cheers:

Team Re-Loud

Member Of Team Re-Loud

http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID =63629&Season=2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mikkometer :)

Hvor kjøper man mikkometer, og hva koster det?

Funker det til å kjøre test for bassrace også?

(Måle en gjennpmsnitt på 30 sekunder?)

Hvis man kjøper termlab til 6500,- , får man da med prog.vare for å kjøre bassrace testing, eller er det bare ren db måling?

Er helt grønn på dbdrag og bassrace, så unnskyld hvis jeg frågar dumt.. :klovn:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper man mikkometer, og hva koster det?

Funker det til å kjøre test for bassrace også?

(Måle en gjennpmsnitt på 30 sekunder?)

Hvis man kjøper termlab til 6500,- , får man da med prog.vare for å kjøre bassrace testing, eller er det bare ren db måling?

Er helt grønn på dbdrag og bassrace, så unnskyld hvis jeg frågar dumt.. :klovn:

Jeg kjøpte i allefall min direkte fra Mikko Virta som lager de. Han kaller segg dbwarrior på mange store forum. Jeg betalte vel 1700kr ellernoe.

Denne er rimelig simpel. Kobles bare til et multimeter så derfor ingen gjennomsnittsmåling.

Termlab har programvaren til å spille bassrace med ja. En termlab er nok en del enklere og bedre i bruk enn en mikkometer. Så ville nok anbefalt termlab. 6500 er den helt klart verdt!

Og håper du blir bitt av basillen :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Betalte 1200,- inkl. frakt for "mikkometeret" mitt (det er da ikke Mikko-vare, men likevel. Samme virkemåte! :)

Virker som det måler ganske konsistent, viser kanskje litt lite, men skal få sammenliknet med Term-Lab ganske snart.

Vurderer å ta inn disse målerne om flere er interessert i å kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil iår har vi satt "rekord" på antall solgte TERMLAB's... Dette tyder på at interessen for våre konkurranser er bedre en noen sinne...

PS,

Når man kjøper en TERMLAB pakke så er alt inkludert, også software for Bass Race, men IKKE for Psychlone, skal man ha det så må man kjøpe RTA systemet.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
og for dere som er gniene og skal ha billigst(og oftest dårligst) utstyr kan dere jo bare kjøpe en nokia 5140 eller.no er innebygget db måler i den!

hehe, ja vi testet jo hvordan denne var i forhold til termlab'en bare på faen... misvisning på 10dB, og det ble også forskjellig måling fra gang til gang, selv om oppsett og volum var det samme :p

Men som du sa, billigst og dårligst.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som vet om en BærBar PC ?

:win :driving

Tja... elkjøp og expert har sikkert...

finn.no finner du sikkert noen...

hardware.no f.eks...