Gå til innhold

Hvilken stil på bilen liker du best?

Ranger emnet

acoupe

Hvilken stil på bilen liker du best?  

111 stemmer

1. 1. Hvilken stil på bilen liker du best?

• Plastikk : Styling fangere, store felger, m3 speil skjørter osv osv
      7
    • Clean : Orginalt eller modifisert orginalt, senk, felger osv..
      102
    • Orginalt : Helt orginalt!
      3

Anbefalte innlegg

Det er så utrolige mange delte meninger blant folk, noe som er bra.

Men har lenge lurt litt på hvor flertallet er når det gjelder styling osv.

Plastikk : f.eks store styling fangere, m3 skjørter og speil osv osv..

Clean : Orginalt eller modifisert orginalt, senk, felger osv

Orginalt : Helt orginalt

Dette kan gjerne være en tråd for diskusjoner om styling, argumenter for og mot osv, ta heller å sleng dritt (konstruktive innlegg) her om m3 speil på audi f.eks å la de som liker dette slippe å få denne "drittslenginga" i tråden sin.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Clean!

Jeg liker best orginalt med kraftig senk, passende felger og kule tweaks på orginale fangere osv, som f.eks cleanet frontfanger og sånt. Har på en måte ikke skjønt hvorfor folk styler bilene til det ugjennkjennelige, enten må personen da ikke like utseendet på bilen i utgangspunktet, eller er det å få til noe som peker seg veldig ut fra det normale.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt klart for et cleent stuk:) som sakt rense bilen litt for lister minst mulig chrome å kraftig senk med greie felger er krem.. bare gjøre bilen mest mulig rein lissom så at allt går i et med hverandre:P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clean!

Jeg liker best orginalt med kraftig senk, passende felger og kule tweaks på orginale fangere osv, som f.eks cleanet frontfanger og sånt. Har på en måte ikke skjønt hvorfor folk styler bilene til det ugjennkjennelige, enten må personen da ikke like utseendet på bilen i utgangspunktet, eller er det å få til noe som peker seg veldig ut fra det normale.

+1

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider