Gå til innhold

Hvilken stil på bilen liker du best?

Ranger emnet

acoupe

Hvilken stil på bilen liker du best?  

111 stemmer

1. 1. Hvilken stil på bilen liker du best?

• Plastikk : Styling fangere, store felger, m3 speil skjørter osv osv
      7
    • Clean : Orginalt eller modifisert orginalt, senk, felger osv..
      102
    • Orginalt : Helt orginalt!
      3

Anbefalte innlegg

jeg stemte plastikk, men skulle helst krysset av på alle..

Det kommer VELDIG ann på bilen! Jeg liker at biler ser ut som racing biler (feks. DTM stuk, WRC, Drifting, time atack osv..), men jeg liker også cleane biler.

Og det værste jeg vet er erebuni styling og den typen der.

Her er hva jeg mener er tøffe og pene biler:

img1936smallzt2.jpg

frontofnewcar.jpg

attachment.php?attachmentid=216598

075.jpg

Også et par sånne jeg ikke liker:

rx7-fast-and-furious.jpg

rx-7.jpg

VW%20Golf.jpg

bmw1.jpg

Nissan_200sx_Body_Kit.jpg

Også må jeg pressisere en ting, det er at en carbon vinge er ikke bare en carbon vinge!

Det er sånn den skal se ut:

IMG_5884.jpg

Og ikke sånn:

DSC02766.jpg

Jeg håper da at dere ser forskjell på disse to..

ha en fin dag.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dette er veldig både og.... Gamle biler, dvs klassikere... T.o.m en original Rekord kan gå for dette etter min mening, dvs tidsriktige alufelger, original lakk, og gjerne grønn, brun farge... Liker veldig godt HELT originalt på sånt..

Noen merker ser bedre ut med litt cleaning.

Og biler som f.eks pug 106, saxo, fiasko etc etc.. Der er det styling all the way.. Får dem ikke pen originalt uansett.. Så kan jo like gjerne gjøre den styggere/kanskje pen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer VELDIG ann på bilen! Jeg liker at biler ser ut som racing biler (feks. DTM stuk, WRC, Drifting, time atack osv..), men jeg liker også cleane biler.

Og det værste jeg vet er erebuni styling og den typen der.

Her er hva jeg mener er tøffe og pene biler:

img1936smallzt2.jpg[

Vanvittig tøff den VW vanen bak der :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes dårligste poll da men.

Jeg liker biler som ikke har ekstremt mange luftinntak, de skal ikke være ekstremt breddet, ikke senket for mye, og om de ikke har behov skal det heller ikke være noen vinger. Bilen skal ikke ha dekor eller klistremerker av noe slag. Den skal også være i kun èn farge. Bilens eksteriør skal og gå igjen i interiøret. Det ser passe teit ut med en überfresh bil på utsiden der innsiden ser ut som et høl. Motorens ytelse og understellet må også bli "fikset" på om utsiden blir "fikset" på.

Værste jeg veit er sånne Honda Civicer(andre biler og selvfølgelig) med 75hk som ser ut som kan kjøre i 310289730128371km/t, men så vidt klarer 170.

Gidder ikke stemme i pollen, da jeg ikke føler at noen av alternativene passer for meg. Men regner med at dere skjønner hva jeg mener.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier plastikk som du så fint har kalt det.. liker bredding og styling og sånn til det så å si ugjenkjennelige.. er da det virkelig blir personlig.. men samtidig må det være clean.. ikke overkill med fake panserscoop fra bilextra med neonlys i osv.. .. men bør være like gjennomført både innvendig og utvendig

som sagt alt personlig blir en signatur.. vet det er mange som liker nbs passaten eller hva den kalles.. men personlig syns eg den er overkill mye stikers og lite sammenheng blir liksom forstyrrende å se på

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en fin dag.

Joachim

OMG,

Halvparten av de bilene der ser jo ut som om de er henta rett ut fra StarWars!

Kan ikke fordra biler med luftintak større enn sidevinduene, 5" japarør og aluvinge. Om bilen skal brukes på bane og kjøres med i 300km/t er det greit med vinge. Men ikke faen om det passer på norske veier der maks lovlig fart er 100km/t.

MASSE BÆ Å LITE ULL!!! Usj usj.

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider