Gå til innhold

10VT tråden.

Ranger emnet

Brukroa-trimning

Anbefalte innlegg

Hallo.

Ser det er en del spørsmål om 10VT motoren her og tenkte kanskje det gikk ann å få samlet det litt. :) Jeg skal sette inn en 10VT motor i en GT Coupè nå utover så det er jo en ypperlig mulighet til å vise folk noen fremgangsbilder samt genialt for meg siden jeg trenger hjelp ifra folk som kan dette. Så her er det bare å stille spørsmål så håper jeg at de som kan dette gidder å svare litt. :)

Første spørsmål fra meg. Er det noen som har noen oversiktsbilder av en ferdigmontert 10VT motor?

Mvh

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jo alltids prøve. Har en 90 Q med 10vt selv. (kjøpte den i dag)

med større turbo og tileggsprut.

Driver å skal montere brebåndslambda for å få justert litt.

morsomme biler og geniale motorer.

Det er orginal femmer i din eller?

Lykke til.

edit: kan sikkert skaffe bilde av motorommet mitt hvis det er interesant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syne dette var en god ide, her er litt om hva jeg har funnet.

hei maatte bare dele dette med folket, fant en röd urquattro her paa island for en uke siden. og var og tittet paa den idag.

samme eier hele livet, gaatt 136 000km er som ny inni, 1981mod.

skal faa den i februar.

fikk den for 37 000 nkr. Dette er vel noe av det heftigste kjöp paa lenge vel???

hva sier dere?? Har ogsaa en hvit en paa haanda for 40 000nkr, gaatt 177 000km, digital instrumenter, og ny motor.

Den gangen de kom hit til öya, var det i alt 7!! stykker her, det er ganske heftig spör du meg.....

saa naa blir det ur-prosjekt paa meg, bilder kommer og denne skal bli ströken.

4Rings to rule them all!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får som regel den hjelpen du vil på møller uten å betale får det. må berre handle deler der tilvanli, og det må du når du har 5er turbo, , er ikkje mange andre som sell deler til det

Det er vel det. Har bare handla ytterst få ting på Møller...

Driver ikke du å handler av den lokale "Audi" sjappa a?..Det er hvertfall noe helt annet..

Drar man feks Feks Albjerk Auto i drammen og Møller E18 så koster ting peng! Lokale verksteder er noe annet..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det. Har bare handla ytterst få ting på Møller...

Driver ikke du å handler av den lokale "Audi" sjappa a?..Det er hvertfall noe helt annet..

Drar man feks Feks Albjerk Auto i drammen og Møller E18 så koster ting peng! Lokale verksteder er noe annet..

den lokale vw audi er veldi greie , men har også vår på møller i ålesund å der har ej aldri handlar, der fekk ej hjelp me nåkre delenummer, og fekk et skjema på rele koblingane til vindusheisa får lenge sida.

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider