Gå til innhold

10VT tråden.

Ranger emnet

Brukroa-trimning

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et par spørsmål jeg gjerne vil ha svar på her. :) Jeg har merket delene jeg snakker om med rød ring.

DSC00044x2.jpg

Hva slags funskjon har den klokka der og hvor skal det røret som er kappet(?) henn? Har den noe med tenninga å gjøre?

DSC00045x2.jpg

Den igjensveiste saken der sitter rett forran klokka på forige bilde. Har dem noen sammenheng. Hvis ikke, hva er denne til?

DSC00046x2.jpg

DSC00047x2.jpg

Hva slags funksjon har de to følerne der, og hvor skal den slangen?

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

Og til slutt, hva gjør denne boksen og hva har den sammenheng med?

Håper noen som har peiling kan hjelpe meg å besvare noen spørsmål her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par spørsmål jeg gjerne vil ha svar på her. :) Jeg har merket delene jeg snakker om med rød ring.

DSC00044x2.jpg

Hva slags funskjon har den klokka der og hvor skal det røret som er kappet(?) henn? Har den noe med tenninga å gjøre?

DSC00045x2.jpg

Den igjensveiste saken der sitter rett forran klokka på forige bilde. Har dem noen sammenheng. Hvis ikke, hva er denne til?

DSC00046x2.jpg

DSC00047x2.jpg

Hva slags funksjon har de to følerne der, og hvor skal den slangen?

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

Og til slutt, hva gjør denne boksen og hva har den sammenheng med?

Håper noen som har peiling kan hjelpe meg å besvare noen spørsmål her. :)

Uten at jeg tørr påstå jeg har rett så antar jeg at den siste "boksen" er styringsenheten til instrumentene i midtkonsollen. Da disse også er av merke VDO. Skyt meg om jeg har feil:wonder:

Audi Coupe GT 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jaja, da har det gått ei stund siden noen har skrevet i denna tråden. Jeg har et lite spørsmål til dere som har montert 10vt motor. Har satt i motoren min nå og skrudd den fast i fester og begynt med montering av div. Har begynt på mengdemåleren nå. Det er vedlig dårlig plass til den på høyre sia der den skal sitte, men det går. Men det jeg lurer på er hvordan dere har gjort det med det røret som skal gå ifra turboen og opp på mengdemåleren. Det orginale røret som hører til motoren passer ikke. Jeg har begynt å lage nytt, men lurer litt på hvordan dere andre har gjort det i tilfelle jeg tenker vanskelig. jeg har også skifta ut plastboksen som satt på undersiden av mengdemåleren med underdel ifra en Volvo 240 mengdemålermåler.

Mvh

Stig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider