Buurn Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 har jo den haynes boka da.. står en del der.. mener du at du har boka til 10vt'n? I tilfelle, kunne du scanna skjemaet til bensinpumpereleet? Trenger det sårt da det er alt som står igjen for at bilen skal gå. Heh. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 nei var ikke det jeg sa..:p har ingen bøker jeg, men fattern har:D det er den boka over 100/og 200 det da.. har bestillt boka over coupen og men den kommer ikke enda:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 nei var ikke det jeg sa..:p har ingen bøker jeg, men fattern har:D det er den boka over 100/og 200 det da.. har bestillt boka over coupen og men den kommer ikke enda:( kar du fann boka ?, verkstedshandboka til audi 200 Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 jeg har haynes boka for coupe. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Møller hadde ikke koblingsskjema. Men er det noen som har koblingsskjema til 10VT motoren? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jeg har haynes boka for coupe. sikler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kar du fann boka ?, verkstedshandboka til audi 200 han har haynes boka over 100 og 200.. og så har han 3 bøker til om 200 som han bestillte fra usa til nesten 4000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 da vil brukroa helt sikkert ha skjema over ledningsnettet til motoren. skal jeg scanne inn koplingsskjema og sende deg? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Har et par spørsmål jeg gjerne vil ha svar på her. :) Jeg har merket delene jeg snakker om med rød ring. Hva slags funskjon har den klokka der og hvor skal det røret som er kappet(?) henn? Har den noe med tenninga å gjøre? Den igjensveiste saken der sitter rett forran klokka på forige bilde. Har dem noen sammenheng. Hvis ikke, hva er denne til? Hva slags funksjon har de to følerne der, og hvor skal den slangen? Og til slutt, hva gjør denne boksen og hva har den sammenheng med? Håper noen som har peiling kan hjelpe meg å besvare noen spørsmål her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Har et par spørsmål jeg gjerne vil ha svar på her. :) Jeg har merket delene jeg snakker om med rød ring. Hva slags funskjon har den klokka der og hvor skal det røret som er kappet(?) henn? Har den noe med tenninga å gjøre? Den igjensveiste saken der sitter rett forran klokka på forige bilde. Har dem noen sammenheng. Hvis ikke, hva er denne til? Hva slags funksjon har de to følerne der, og hvor skal den slangen? Og til slutt, hva gjør denne boksen og hva har den sammenheng med? Håper noen som har peiling kan hjelpe meg å besvare noen spørsmål her. :) Uten at jeg tørr påstå jeg har rett så antar jeg at den siste "boksen" er styringsenheten til instrumentene i midtkonsollen. Da disse også er av merke VDO. Skyt meg om jeg har feil:wonder: Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det var min første tanke også. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ifølge ATKE er boksen "styreenhet for tomgangsregulering". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jaja, da har det gått ei stund siden noen har skrevet i denna tråden. Jeg har et lite spørsmål til dere som har montert 10vt motor. Har satt i motoren min nå og skrudd den fast i fester og begynt med montering av div. Har begynt på mengdemåleren nå. Det er vedlig dårlig plass til den på høyre sia der den skal sitte, men det går. Men det jeg lurer på er hvordan dere har gjort det med det røret som skal gå ifra turboen og opp på mengdemåleren. Det orginale røret som hører til motoren passer ikke. Jeg har begynt å lage nytt, men lurer litt på hvordan dere andre har gjort det i tilfelle jeg tenker vanskelig. jeg har også skifta ut plastboksen som satt på undersiden av mengdemåleren med underdel ifra en Volvo 240 mengdemålermåler. Mvh Stig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 På min lå røret gjennom innsuget på en måte. Men er du lur så kjøper du Megasquirt. Dablir du kvitt hele dritten(K-jet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja, veit at det er det lureste. Men må kunne litt mer om systemet før jeg kjøper MS. Men har du noen bilder av motoren din eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg