audi_100 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er det noen som kan fortelle meg hvilken funksjon denne "boksen" har? Den har en forbindelse med luftmengdemeteret på min Audi i hvert fall. Men det ville vært fint om noen kunne fortelle meg hva den egentlig gjør. Siter Tor Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er nok noe til bensintilførselen.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Mener det er ett eller annet med thermotidskobling. Usikker på hva den heter, men mener den måler motortemp og gir rett mengde bensin til kaldstartsdysa i forhold til temperatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Oppvarmingsregulator. Justerer bensintrykk sånn at motoren får mer bensin når den er kald og mindre når den blir varm. Senker bensintilførselen ettersom den blir varm, derfor den sitter montert på motoren - for å bli varmet opp etterhvert som motoren blir varm. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Oppvarmingsregulator. Justerer bensintrykk sånn at motoren får mer bensin når den er kald og mindre når den blir varm. Senker bensintilførselen ettersom den blir varm, derfor den sitter montert på motoren - for å bli varmet opp etterhvert som motoren blir varm. Ah, var det det var :D..Den sitter på førersiden av blokka den...Hadde noe kuk med den på 90`n min.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_100 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Da har jeg visst fått svar på spørsmålet mitt. Takker og bukker. Siter Tor Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg