oter11 Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 ok. tenkte jeg skulle montere plasma skiver jeg å, vet du hvor man får kjøpt billige? har funne en butikk i tyskland. http://www.tundw.de/ det er der jeg kjøpte mine Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Y0w oter. Vis du skjekker sikring boksen eller hva fan det kalles så står det hvem sikring som er hvem. Gjør det hos meg hvertfall. Jeg fucka lyset og alt selv så bare fant rektig sikring . Klokka,cdspellern og lyset i taket var 15 eller no. Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 vet at det står på lokket,men tysken min er ikke så bra Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Dette slet jeg med og, og det var en sikring. I instruksjonsboka stod det sikring 14, men var egentlig sikring 12 ( eller var det omvendt, 87 1.8E), sjekk heller alle sikringene for og forsikre deg om at det er det som er feil enn og feilsøke i panelet. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 da er plasmaskivene montert,men fikk et problem,speedometeret virker ikke lenger:hvaskjera hva kan være feil? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 dro ut nåla ja,alle instrumentene untatt speedo virker. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg