iCandi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 bare til informasjon av lexus is-f'en: Jeg brukte disse delene midlertidig! Jeg driver å brusher på deler nå(eller prøver da) Jeg får hjelp av Urquattro til dette! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Kjempe god unnskyldning :rolleyes: not Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 haha, smart... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Nyttig info! :hvaskjera Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ja..... akkurat... seff var det ikke du som forsvarte broren din så inn i innste stryn for ikke så lenge siden, og sa at dere ville legge alt det som hadde hendt bak dere og begynne på nytt ? og så legger du selv ut en halvstjålet modd? blir vanskelig å få den respekten du sa at dere ønsket dere her på forumet når dere gjør dette... vell vell ikke gi opp, stå på og fortsett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Nyttig info! :hvaskjera takin91 la inn en Lexus isf modd før idag, med stjelt frontfanger, sideskjørt + panser fra digimods Pete sin MR2 modd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ikkje at det seier meg noke. Til deg taken, dette er egentlig i hovudsak eit bil forum. Det er sånn ting som du kanskje får kjøyre rundt i om 4 - 5år... Finnes massevis av photoshop sider og forum der ute, kanskje du får bedre respons og hjelp til å utvikle deg der? Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja men herregud! Jeg SKAL brushe! Jeg var å bladde på digimod's sider da jeg fant mr2'en... kittet skal ligne det jeg har satt på! Som dere sikkert så var det jo bare en WIP! Snakker med Urqattro(jesper_helvete@hotmail.com) på msn, og skal få hjelp til å brushe! (Har aldri bruha før) Skjønner at dere ikke stoler helt på meg! Det respekterer jeg! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja men herregud! Jeg SKAL brushe! Jeg var å bladde på digimod's sider da jeg fant mr2'en... kittet skal ligne det jeg har satt på! Som dere sikkert så var det jo bare en WIP! Snakker med Urqattro(jesper_helvete@hotmail.com) på msn, og skal få hjelp til å brushe! (Har aldri bruha før)Skjønner at dere ikke stoler helt på meg! Det respekterer jeg! Bruk heller original bilder enn andre sine modder. Så hvis du har tenkt til å brushe den fangeren, finn heller donoren som Pete har brukt, siden det meste av fangeren er c+p. Og når det gjelder sideskjørtene og panseret er det brushet av Pete, og ikke noe c+p. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor du la ut Lexus'en når du visste at du hadde c+p fra en annen modd. Er lagt ut masse bilder av stylede biler fra Car&model på digimods forumet som du kan bruke som donorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 OK! Jeg sitter på skolen nå, men lover å fikse på modden når jeg kommer hejm! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg