Gå til innhold

Styling tilpassing

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet så har jeg kjøpt meg styling kit til A4'n min. Men det er ikke noe fester el på sidene. På den orginale fangeren skal den skyves på et spor som er på sidene av fangeren og festes med to bolter forran.

På min fanger så er det to riller på hver side og ikke noe fester. Hvordan har dere gjort det? Hvis dere har vært boti noe lignende?

Haster:(

tusen takk for svar!! Alt hjelper...

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har festet min under ved skjermene med pop-nagler. To på hver side. Så har jeg bygd opp foran med en tilpasset bit av tre(!!) Sitter som støpt.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har festet min under ved skjermene med pop-nagler. To på hver side. Så har jeg bygd opp foran med en tilpasset bit av tre(!!) Sitter som støpt.

Tre råttner jo med tiden, bedre å finne noe som ikke råttner;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, det er behandlet tre så det holder ei stund.. Skal jo ikke ha bilen så lenge.. :D blir vell muligens å se etter ny bil etter sommer'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren var hakket verre å få på. Tok av gamle fangeren og tok løs bjelken som den var festet i. Så limte jeg den nye fangeren over på bjelken og festet den med pop-nagler foran ved skjermene. Måtte tilpasse den litt for å få den til å passe på bjelken, men var ikke noe hokus pokus. Bør helst være 2-3 stk når man sette fangeren på.

Men så tror jeg det manglet noe til min bakfanger.

Når jeg fikk den forrige fangeren (den du har nå) så fulgte det med 2 plast-trekanter som jeg tror skal brukes til å feste fangeren ved skjermene. Kom ikke så langt at jeg fant ut hvordan de skulle brukes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt arbeid å få den på, men det burde gå bra.. Bare pass på å få fangeren helt rett. Klarte å kjøre av min fanger da jeg var på rudskogen.. Så da jeg skulle sette den på igjen satt jeg først bjelken inn å festa den med de 4 boltene, så smurte jeg sicaflex over hele bjelken og satt fangeren på plass og festa den foran ved skjermene som jeg hadde gjort tidligere.. Dette gjorde jeg helt alene, men man bør i allefall være to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig riktig.. så da legger du bare fangeren oppå og fester den på sidene evt med pop nagler eller skruer..?

Men når man skal ha av den orginale fangeren så må man ta ut to plastikkdeksler helt nede ved fangeren for så å skru ut en bolt på hver side av fangeren.. Passer disse skruene på stylingfangeren? Hvordan er det?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ligger bare oppå der, uten skruer eller noe. Satt på fangeren før jeg monterte lyktene, så den ligger liksom i klem. Sitter godt fast. Å det kan jeg si siden jeg bort langt mot nord å er vant å ta meg fram i mye snø.. ;)

Ang bolter fra original-fangeren så vet jeg ikke.. Det sto på en gammel rs4 fanger da jeg kjøpte bilen.. Så det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med..

Men det er mulig å lage diverse vinkler for å få festa fangeren.. Va gjort på den fangeren som sto på da jeg henta bilen, men likte ikke løsning som var gjort.. Men med litt fintenking så finner du sikkert en måte..

Så må du for guds skyld ikke lakke fangeren før du er 100% sikker på hvordan du skal feste den.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. sjekket de nettopp selv. Var kommet i retur.. :fire:

Postkontoret hadde visst glemt å legge til noen kroner og ører pga størrelsen på pakken! Faaan... Det e ikke første gang.. Blir så irritert..!! :rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider