fhl123 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg har en Orion HCCA225 som jeg tenkte å bruke som subforsterker i en Golf II. Har noen et godt forslag til hva som kan passe sammen med denne forsterkeren? Jeg er kun interessert i lydkvalitet, ikke i maks SPL. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hva budsjett har du? Du kan jo se på Hertz, ES300 eller HX300 f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Foreløpig har jeg ikke satt noen budsjettgrense. Når det gjelder størrelse, har jeg i utgangspunktet ikke tenkt på noe større enn 60-70 liter. Om kassebehovet er halvparten, er det bare bra. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg har en Orion HCCA225 som jeg tenkte å bruke som subforsterker i en Golf II. Har noen et godt forslag til hva som kan passe sammen med denne forsterkeren? Jeg er kun interessert i lydkvalitet, ikke i maks SPL. Frode Siden denne forsterkeren er av en slik type at den yter mest under lav motstand, så ville jeg kanskje gått for subber som gir lav motstand, type 4 ohm dvc element (kobles da i 2 ohm mono hvis du har 1 stk. og 1 ohm mono med 2 stk.) Ellers får du "bare" 100W i 4 ohm mono, men den er sikkert strømsterk og dette holder kanskje likevel..? ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 De gode gamle HCCA forsterkerne til Orion er ikke til å spøke med, de er langt sprekere enn mye av dagens massewattforsterkere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg