Gå til innhold

Sub til Orion HCCA225

Ranger emnet

fhl123

Anbefalte innlegg

Jeg har en Orion HCCA225 som jeg tenkte å bruke som subforsterker i en Golf II. Har noen et godt forslag til hva som kan passe sammen med denne forsterkeren? Jeg er kun interessert i lydkvalitet, ikke i maks SPL.

Frode

Siden denne forsterkeren er av en slik type at den yter mest under lav motstand, så ville jeg kanskje gått for subber som gir lav motstand, type 4 ohm dvc element (kobles da i 2 ohm mono hvis du har 1 stk. og 1 ohm mono med 2 stk.) Ellers får du "bare" 100W i 4 ohm mono, men den er sikkert strømsterk og dette holder kanskje likevel..? ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår