Gå til innhold

Styling til Audi A4 2007 mod.

Ranger emnet

Stian-R

Anbefalte innlegg

Hei

Audi A4 2.0 TDI S-Line 2007 mod. Har tittet litt på google etter styling til audien uten hell.

Er det noen her som vet om noen sider som har styling til bilen? Evnt. Forslag til hva som kan gjøre uten at bilen blir harry.

Lurer også på om det er mulig å chippe audien uten at garantien blir ugyldig. Evnt. hvor mange hester får man ut av en chipp.

Hilsen

Stian ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senking, soting av ruter og store felger slår aldri feil.

Ang garanti etter chipping er det vell best å ringe møller å spørre.

Ang ytelser så har tsracing en liten oversikt over tilgjengelige chipper.

http://www.tsracing.no/audi.htm

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister vel garantien på girkassa hvis du chipper den. Sto noe om i VG at Møller nekter å dekke reparasjon/ny girkasse hvis den blir ødelagt etter chipping. Det gjaldt da TDI biler.

Forslag til styling:

http://www.devalsport.com/products/audi_a4s4_b7_main_menu.html

Synes det settet er ganske fett, og tviler på at det er mange i Norge som har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grattis med ny a4... I moss og greier også.. Hadde jeg hatt s-line så ville jeg ikke satt på noe styling. Vet ikke om du har det jeg.. Syns nyere biler ikke skal ha masse plastikk på seg.. Blir litt for harry for min del.. Så S4 look? Svart opptikk?

Keep it clean!!

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for responsen!

Har ikke noen bilder enda. Den ble nemlig kjøpt i dag :)

Tar noen dager ekstra pga skal ha permashine på den før den blir tatt ut av butikken.

Må vel forøvrig nevne at det er pappa som har kjøpt, men blir vel til at jeg låner den også :D

Gleder meg som en unge på juleaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soting av rutene og øyelokk kommer på den nye A4'en. Men skal ikke senke den.

Har en A4 1.8T som er senka og må ta hensyn til det stadig. Er lei av det. Får heller invitere i noen fete 19" felger i stede ;)

Prøvekjørte den for første gang i går. Nydelig bil å kjøre :D

Skal prøve å få tatt noen bilder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider