Gå til innhold

Noen tips til en Audi A3

Ranger emnet

AR_A3

Anbefalte innlegg

100001.jpg

:pray :spin

Hva synest dere om denne frontfangeren fra Pogea Racing... synest den var ganske så stilig ja :)

100002.jpg

Denne var heller ikke å forakte :)

Synes ikke den eller rieger sin ser ekte ut jeg men... Blir helt feil spør du meg, hele fronten/grillen er jo flyttet 2-3 cm lenger ned og det ser du tydelig hvis du ser orginal og en av disse ved siden av hverandre og legger merke til det hver gang man ser en med slik front. Men det er min mening! de er litt kule, men grillen skulle gått helt opp til panseret for å få det beste! Skal man ha ny den nye grillen så kjøp 8P, ikke 8L. Det er mitt ståsted. Kommer sikkert til å bli slaktet for dette, men det er min mening...

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine de!

Likte den første spesielt godt.

De ser litt mer ekte ut enn Rieger sin, den ser så falsk ut. - men fet er den og!

Likte disse som sagt bedre.

Kult.

Link? Pris?

Go for it!<3

Her linken til frontene http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=owptuning&subgid=24&gid=11

Og her er nettbutikken jeg fant de på: http://www.owp-tuning.no/

Prisene låg på 10500-11000 kr ca :)

-Audi A4 1,9 TDI AVANT -08 (om 10 uker)

-Audi A3 1,6 (straks solgt)

-(Skr)Opel Omega 16v 2.0l stv. -99 (solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......nye grillen så kjøp 8L, ikke 8P er mitt ståsted. Kommer sikkert til å bli slaktet for dette, men det er min mening...

Dette høres kanskje ut som et usansynlig dumt spørsmål... men som fersk audi-eier har jeg ikke fått det med meg.

Hva er forskjellen på 8L og 8P? Jeg har en Audi A3 2000 mod.. 5 dørs.. er den da 8L eller 8P? :)

-Audi A4 1,9 TDI AVANT -08 (om 10 uker)

-Audi A3 1,6 (straks solgt)

-(Skr)Opel Omega 16v 2.0l stv. -99 (solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kanskje ut som et usansynlig dumt spørsmål... men som fersk audi-eier har jeg ikke fått det med meg.

Hva er forskjellen på 8L og 8P? Jeg har en Audi A3 2000 mod.. 5 dørs.. er den da 8L eller 8P? :)

Ingen spørsmål er dumme!! 8L går opp til 2003 mod uansett om du har 3 eller 5 dørs. 8P er den nye modellen

Så du har en 8L!!

Edit: Så det var en feil i innlegget mitt nå, men har rettet det! Surra med 8L og 8P. 8L er den gamle mod og 8P er den nye!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider