Gå til innhold

hyling og hvesing i motoren over 4000 Omdr.

Ranger emnet

cossiehovland

Anbefalte innlegg

er det noen som har en god oppskrift, bilen min går vesentlig dårligere etter att dette har oppstått, det gjelder 2.6 v6eren til audi

hylinga kommer litt når jeg har mindre enn hall gass, men når jeg trykker denne i bånn så hyler det mye, skulle nesten tro den spinner på ei reim eller noe, så drar den dårlig, noen dager bedre og noen dager dårligere, finnes ikke styrke på høyt turtall, har ikke hvesing med mindre jeg har full gass,

bilen går dårlig :( hehe noen som har noen tanker om hva jeg kan sjekke

kan nevne og att når jeg kjørte i kraftig regnvær så mista jeg effekten helt, når jeg kjørte i en stor vanndam eller noe slikt, bilen kutta helt, og kom igjen når jeg hadde passert vanndammen

takk for innblikk :)

Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har skadet motoren din av vann..dessverre ganske dyrt å ordne hvis du har fått vannlås i sylinderen(e).

tja, hadde det da ikke lagd en del mer lyder? virker som om reimene på bilen synger på siste verset, men det ser jeg på i morgen, ska ha skoleprosjekt, og da skal jeg faktisk ta ut av motoren i bilen

Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen ville ikke gått noe dårligere om noen reimer slura, kun hvis det var regreima, men da ville du hatt et totalhavari for lenge siden:)

Er ikke clutchen din som slurer på høye turtall da? Kjør opp en litt bratt bakke i et litt tungt gir, inn med clutchen, rus opp motoren og bråslepp pedalen og gassen i bånn. Drar det, eller bare ruser motoren?:)

Dette bør da selvsagt ikke gjøres på snø/is:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ville ikke gått noe dårligere om noen reimer slura, kun hvis det var regreima, men da ville du hatt et totalhavari for lenge siden:)

Er ikke clutchen din som slurer på høye turtall da? Kjør opp en litt bratt bakke i et litt tungt gir, inn med clutchen, rus opp motoren og bråslepp pedalen og gassen i bånn. Drar det, eller bare ruser motoren?:)

Dette bør da selvsagt ikke gjøres på snø/is:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider