200sxlund Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hei. jeg har planer om å bytte ut mine orginale s14 lykter(front) med, s14a sine lykter.. er det noen som har gjort noe lignende før? hvordan vil en s14a skjerm passe på en vanlig s14? venter spent på svar`!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Du må bytte ut skjermer og panser i det minste.. Kanksje fangeren også, men du skal vel kanskje ha noe styling på den..? Tror at alt er temmelig bolt-on.. Vet at det er en del som har gjort dette før. Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxlund Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 okay... ja, skal nokk ha endel styling på dn=) hvordan er det med festene til lyktene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kw200sx Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Min er bygget om :), kjøper du kit er det en rimelig grei jobb.. min er bygget om med uras type s Kit. viktigste er og få laget skikkelige fester til frontfanger, min er nemmlig skrudd i forskjermene og det var ingen god løsning.. hehe.. Lykke til og kom gjerne til http://www.200sx-ogn.org , der kan du lese alt om slike ombygginger og myyye annet Du ser bilen i tråden til hauke her på nissan delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg