Gå til innhold

Aldersgrense.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert utrolig dumt ut for en del her inne, men tror også jeg har noen med meg når jeg sier at det kunne vært gjort en del her inne på forumet som igjen ville skapt et bedre miljø og igjen, diskusjoner av litt mer kvalitet og drittslening.

Selv mener jeg at personer her på forumet (da med henhold til overskrift av lavere alder) i stor grad er med på å "ødelegge" endel her.. <-- dette er da MITT synspunkt, jeg sier ikke at noen andre mener dette, men jeg ville bare lufte forslaget å høre andres meninger om saken.

høres det dumt med en aldersgrense?

kom gjerne med synspunkter og kommentarer, men drittslenging om "du er ikke så mye bedre selv, dette er patetisk." etc etc, er ikke nødvendig, vil bare høre om det er noe andre enn meg som har gjort seg opp noe mening om emne

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Dette har vaert diskutert fOr. En IQ test hadde kanskje vaert bedre :D :D

http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/ Kan jo bruke denne :D

Nei meneh, tror ikke aldersgrense er tingen her.. Skulle vel heller vært en slags inntaksrunde tenker jeg, med intervju og det hele ;)

:D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det hadde funket med en form for "abuse"

at evnt. 10 stk måtte klage på en kar, med grunn for at det så skulle kunne taes opp i et "styre" dette er vel kanskje noe? styret kan f.eks være noe andre enn moderatorer som alt har mer enn nok å holde styr på

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Jeg bare lurer på åssen du planlegger å kunne skille en 14åring og en 20åring på internett. Eneste måten vil være via personnummer, men tviler på at mange vil oppgi det og tviler på at folka bak forumet har noe å sjekke de opp mot.

Og ikke minst, bilforumet har selvsagt ikke konsesjon som gir de rett til å kreve personnummer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol

Også kan vi bygge en trehytte som vi kan ha klubbmøter i og bestikke polti så alle som er medlem ikke for fartsbøter!

Hva med å tenke seg litt om før man lager nye tråder og poster:rolleyes:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

følte du deg truffet?

Nei, egentlig ikke. Er ikke mange dagene til jeg er 18 nå uansett.

Men jeg syntes denne tråden var dustete. Tenk så vanskelig det ville blitt å gjennomføre det + at alle har da muligheten til å ignorere folk de ikke vil se postene til, og det er jo mye bedre å gjøre det istedet for å komme med en sånn latterlige tråder som dette her, jeg syntes at det viser umodenhet.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

da vil det veldig fort bli vanskelig å følge en diskusjon

Men halloooooooooo da! Herregud! Hvorfor vil du følge diskusjonene til folk som bare snakker piss (fjortisser)??

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår