Gå til innhold

Lakking av volvo 240

Ranger emnet

Sikaflex

Anbefalte innlegg

over eller under kopp da?

Sprøyta selv ein arb bil med underkopp og benga..ble fornøyd jeg ja,med tanke på kvaliteten jeg jobba med..fikk en plass som det ble litt appelsinhud på.

jeg pussa ned å vannslipte faktisk,vaske av støvet med lynol og vaske den GODT med rent vann etter det..

Sprøyta her vell en del å si men den som lakkerer har mest å si spørr du meg!

Noen mener vell dette er hipp som happ men..

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over eller under kopp da?

Sprøyta selv ein arb bil med underkopp og benga..ble fornøyd jeg ja,med tanke på kvaliteten jeg jobba med..fikk en plass som det ble litt appelsinhud på.

jeg pussa ned å vannslipte faktisk,vaske av støvet med lynol og vaske den GODT med rent vann etter det..

Sprøyta her vell en del å si men den som lakkerer har mest å si spørr du meg!

Noen mener vell dette er hipp som happ men..

Va snakk om sikkeli lakking,, me sikkeli lakk.

for best muli resultat

Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ett rent H******* å få i sår:D

Jeg brukte det etter jeg pussa ned gammel lakk,altså før grunning.

Kan hende det er totalt feil gjort men lakken sitter som f ennda..

lynol skal no en vær forsikt me å berre få på fingrane, å få det i sår e no jallefall ikkje nåke geni strek

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote']

og en golf kan sprenges!!

men biltema sprøyta funker a den..

lakka en bil med den..men bruker den for det meste bare til grunning..

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote']

Altså, hva er i det hele tatt vitsen med det der? Lo du veldig godt mens du skrev det, eller? Slike som deg er med på å ødelegge forumet..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen er Biltemasprøyta svært bra. Men kjøp den med overkopp. Brukte denne en del før jeg kjøpte DeVilbiss sprøyta mi.

Hvordan var devillbissen etter biltemasprøyta? var det som natt og dag? Jeg har lakkert en 240 i blå metallic fra "livet og ned" med den biltemasprøyta og det gikk veldig fint.

Altså, hva er i det hele tatt vitsen med det der? Lo du veldig godt mens du skrev det, eller? Slike som deg er med på å ødelegge forumet..

Han fikk jo massse oppmerksomhet!:thanks

Heldigvis oppfører ikke alle VW folk seg sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig! Slike som deg som er med på og gjøre dette formuet for useriøst!

Hvis du kan gi meg en god grunn til at du skreiv det annet enn at du følte deg bra i 2 sek, så skal jeg bli imponert!

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider