haukhe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 /Kverna Sykt fett ! hadde vært fett vis du hadde vært litt nærmere også... ! Bra location her ja ! ;)! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ingen som tok bilder av min da?:ass: hehe Kverna tok noen, men så noen andre som gjorde det også:) Hadde vært kult og sett de:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Her kommer de jeg har reddet fra noise-døden. Fikser et noise-reduseringsprogram nå, skal se om jeg får fiksa noen bilder fra olehenris kjøretur! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Sykt fett ! hadde vært fett vis du hadde vært litt nærmere også... ! Bra location her ja ! ;)! Har ett hvor jeg er nærmere, skal se om jeg får det ut snart :) Ingen som tok bilder av min da?:ass: hehe Kverna tok noen, men så noen andre som gjorde det også:) Hadde vært kult og sett de:) Jeg tok noen, men de må reddes litt først :D Sender deg en liten pm når jeg får tid. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 mange veldig bra bilder her!:) sku vært der jeg også:):P hehe. fine biler også:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Knalltøffe bilder! Hadde det vært mulighet for å få noen i desktop-størrelse? Var det noen som tok bilder av det mislykka forsøket mitt på å leke kul rundt svingen der(med audien...) ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 - Devil Dette digget jeg ! good:) God til å ta bilder er du hvertfall, ingen tvil! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som vet hvem han i BMW 5 serien var? Så noen sto og pratet med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Knalltøffe bilder! Hadde det vært mulighet for å få noen i desktop-størrelse? Var det noen som tok bilder av det mislykka forsøket mitt på å leke kul rundt svingen der(med audien...) ? :D Noen av mine du vil ha i desktop ? Legg meg til på msn så er det lettere å prate og sende :) Kverna@gmail.com Du med 200 audien ? Hvertfall har jeg en del bilder av deg i full sladd- Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 litt OT, men det var jo fra fototreffet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 har bare et ord for dette treffet.....PERFEKT! (for oss som hadde på oss ordentlige klær da vel og merke) :P *heia termodress* Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 litt OT, men det var jo fra fototreffet: http://korken.ltd.se:8080/~moore/fototreff/Ayna_001.jpg ]http://korken.ltd.se:8080/~moore/fototreff/Ayna_002.jpg SYKT Pål, SYKT! Knallskarpt og rene, pene farger. Selg nå de bildene, men ayna's tillatelse, til en eller annen katalog :D BTW: La det ut i feil tråd, her det hører hjemme. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Takk! Gjorde akuratt det samme, la de ut i posten etter deg, men så at det var feil tråd! :P drunkenPETE: Det blir flere av denne typen treff fremover, helt klart! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg stiller når jeg kan i hvertfall! Detta var gøy! Fete bilder, syke av ayna moore! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ser ut som et bra treff, litt vel mye Skyline bilder, men var kanskje litt lite oppmøte med biler? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg