Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ble nok en del bilder av R33'n... Men det var liksom den som var fetest da! Og er begrenset hvor mange fete biler som kommer på et foto-treff midt på vinteren ! ;) Men morro var det. Og dette må det bli noe av når snøen er borte, når det nærmer seg sommer og sol :) Her er noen av mine. Japp, en del av R33'n.. he he! Syns alle bildene dine var veldig bra, men dette fikk virkelig oppmerksomheten min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Herlige bilder folks !!!!! Og at det var inne i et P-hus ga meg bare en sånn underground/ USA følelse, (hvis dere skjønner), hel-rått ass!!! Fett å ha det i P huset istedenfor i lyset, og litt sladding inni der ble det nydelige bilder av! Pioner-arbeid dette folkens!! Dere er flinke til å ta bilder ass!!!! Hmm... når blir neste gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det er til max senk siden han var så snill å la oss omsverme bilen hans. Bra jobba Christian ;) Mye bra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Klargjøring ;) E L S K !!!! :) veldig bra bilder vag-tan-klan:D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Takker Vag-tan-klan! :) Er enig i drunkenPETE, fett bilde av olehenr sin civic! Et utrolig kult utsnitt. Kreativ hjerne er bra å ha innen foto :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Takker Vag-tan-klan! :) Er enig i drunkenPETE, fett bilde av olehenr sin civic! Et utrolig kult utsnitt. Kreativ hjerne er bra å ha innen foto :D Men det er to ... eh ... tre ting jeg trenger til neste gang: 1) ei mere lyssterk linse i 10-50mm området, kanskje fast 30 eller 50mm type f1.8 2) stativ med kulehode 3) gidd til å bytte linser i ny og ne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ahha.... tror noen må finne DEFLATE ventilen på hu brunetta og sleppe ut litt luft fra de 2 frontmonterte trykkbeholderne hu har Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 håhå, tro jeg har venta lenge på å se resultatene fra detta treffet! og nei, ble absolutt ikke skuffa :) er jo underholdning i lange baner det her! stå på! fiine bilder av alle sammen! tro på jeg ønsker meg sånne fotografiske evner som dere har! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Om noen har fler av min, good or bad, så mail dem til meg om dere vil! ojhenr@broadpark.no -Ja jeg samler på bilder av bilen, kjekt å ha ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 satt sammen en liten film av bildene som har kommet ut jeg, kjeda meg litt i sta :P ca 7 min lang, skjedd no kødd av og til inni der, men dekk ser det dere skal læll.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Fin liten snutt det der olehenri :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Når blir neste treff a? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Når blir neste treff a? Blir mot varmere tider =) Vår/sommer engang ! Kan tenke meg sånn slutten av april --> mot slutten av mai et sted ! :) Så følg med ! Men jeg skal ha med Ingrid da uansett, så da må du stille opp med bila de uansett ! :D Her har du ikke noe valg :P Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 satt sammen en liten film av bildene som har kommet ut jeg, kjeda meg litt i sta :Pca 7 min lang, skjedd no kødd av og til inni der, men dekk ser det dere skal læll.. Kunne kanksje kortet litt inn, og raskere fremvisninger ? :D Ellers bra ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 hehe nah, gadd ikke å stresse :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg