Gjest moore Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Oppfordrer alle medlemme som var på fototreffet til å legge ut sine egne bilder her. Så da begynner jeg tråden med å legge ut tre bilder av bmw335's Nissan Skyline. Kommer med flere senere ikveld! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 her er et par jeg tok:) kommer flere senere;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hadde vært veldig glad vist fok hadde fjernet mitt skilt nr. og la det skje hutig.:driving kommer mer;) det ble ikke så mange bilde fra meg, kald på fingra, og var så mange andre flinke foto gurier så:Dkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Pene bilder! Kan ikke dere som tok bilde av den blå audi a3'n sende meg de bildene på mail (kristian@audiowner.no), eller poste de her det er samme, men jeg vil gjerne ha alle bildene dere tok av den. Flott arbeid fotografer =) Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ser veldig bra ut dette her gutta :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 kommer mer;) fra bilen til olehenri? han var vel der.. vedder på at'n sikla fælt'n på r33'n.. å je skjønner'n jævlig godt. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 her er et par jeg tok:) kommer flere senere;) Dette bildet var utrolig fett ! Litt utenom de vanlige vinklene.! :D Gode bilder du tar hvertfall. :) kommer mer;) me like! Dette var fett! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Dette bildet var utrolig fett ! Litt utenom de vanlige vinklene.! :D Gode bilder du tar hvertfall. :) me like! Dette var fett! sier takk for oss begge jeg;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Veldig bra bilder:) Gleder meg til å se resten.... Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Her kommer noen fra meg: Modellen som var sporty nok til å stikke innom heter Ayna Kristiansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 nice bilder! Ayna er DEILIG! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Utrolig farge på det siste bilde der Sims! Kudos! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 her er et par jeg tok:) kommer flere senere;) [/img] =QUOTE] Disse to synes jeg var veldig fine! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 MGR: Klart jeg var der! Å klart jeg sikla på den!!! Mer og mer sikker på en slik bil! Veldig hyggelig eier også! :) Fete bilder folkens, sleng ut mer! Å gjerne mail meg av min, redigerte, fullsize etc! ojhenr@broadpark.no Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Her kommer noen fra meg, som vanlig er det kvantiet over kvalitet =) Prøvde å få med litt av livet rundt bilene, og ikke bare bilene i seg selv. Fikk også prøvd ut fisheye linsa litt på biler for første gang, lyst på 10-20 objektiv. Bildene er kun beskjært og resiza. Med unntak av bilde der moore drar avgårde med ibizaen hvor kontraster er litt korrigert. Prøvde meg også på litt vinkler til en forandring, vet ikke hvor vellykka det var. Si fra hvis jeg skal fjerne noen, vet det ble litt mange. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg