Gå til innhold

Neonlys under bilen

Ranger emnet

Sierra2.0iS

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bing

ikke gjør dette!!! vær så snill!!

Hehe... jaja du kommer med moralpreken til meg og så poster du sånn piss rett etterpå!:rolleyes: Jævla ape ass.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

ikke gjør dette!!! vær så snill!!

Jeg synes neonlys kan være kult hvis det passer til en bil som ellers også er gjennomført stylet... Refererer da til for eksempel fast & furious filmene der det er mye kult bruk av neon (etter mitt syn)...

Synes ikke det er kult med horelys (lys på spylerne) på sånne ekle gamle biler som ikke er noe annet enn et rustent vrak...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Jeg synes neonlys kan være kult hvis det passer til en bil som ellers også er gjennomført stylet... Refererer da til for eksempel fast & furious filmene der det er mye kult bruk av neon (etter mitt syn)...

Synes ikke det er kult med horelys (lys på spylerne) på sånne ekle gamle biler som ikke er noe annet enn et rustent vrak...

Helt enig... Her er jo ett eksempel på at Neon faktisk er kult på riktig bil :D

Og om det er en eller annen her som vil si "rx7 er stygg, bare rice og neon dritt" så kom igjen, da får jeg meg en goooood latter.

post-2341-13804852088138_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Og om det er en eller annen her som vil si "rx7 er stygg, bare rice og neon dritt" så kom igjen, da får jeg meg en goooood latter.

Ufattelig feit Rx7. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Enig..... SÅÅÅÅÅ enig!!!!!!!!

Så lenge en bil er gjennomført, skikkelig gjennomført, så er det fett med neon. Men ikke på en gammel, rusten 240.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Så lenge en bil er gjennomført, skikkelig gjennomført, så er det fett med neon. Men ikke på en gammel, rusten 240.

Heller ikke på en Sierra, som jeg frykter de skal på :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

:D

har tenkt på neonlys under 240'n min :p

den er gammel.. men ikke rusten ^_^

og istedenfor de vanlige blå lysene på de fleste bilene her.. tenkte jeg på rosa :p

vil være så anderledes det går med 240.. uten å være blodharry

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Ikke missforstå meg, jeg forguder Mazda RX-7, men jeg syns ikke den var så kul med 3 forskjellige farger. Ellers er bilen kanon fin.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider