Henriko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Heisann! Går i tanker om å kjøpe en Chrysler Stratus, men er ute av stand til å finne en adapter som gjør det mulig å montere en vanlig cd-spiller i den. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Årsmodell? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 1999 Ikke denne bilen, men lik radio: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Den fikser de fleste velassorterte nettbutikker... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Heh... Da kikker jeg kanskje feil steder? :) Kunne du posta en link til en adapter du vet passer, pretty please? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://www.transmedia.no/ Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har kikka der, men finner ikkeno til Chrysler Stratus jeg, har du en direktelink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har justert teksten nå, var nok litt i overkant presis den der. Du skal ha den til 175,-. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 når jeg får jeg tid så skal jeg legge inn Stratus bilstereo prosjekt... :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Det syns jeg du skal få tid til nå snarest :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 har byttet ut nøyaktig det samme spilleren med cd skifter og... og bare byttet elementen foran og snart bak , ny batteri og tilhørende kabler men skal sette et par forsterkere foran og en bak men må legges kabler der... men spiller bedre en før allrede nå ;) men har en del bilder :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ser gjerne på noen bilder av arbeidet :) Kjøpte bilen, og skal igang med innstallasjon av anlegg nå til uka.. Blir å bytte spiller, frontsett og hattehyllehøytalere i første omgang, så kaster jeg inn forsterker og subwoofer når det blir varmere i været. Vanskelig å få ut originalspilleren og høytalerne? Hva er standardstørrelsen på høytalerne i stratusen? Har et 6,5" frontsett fra Focal, det glir vel rett inn? Har et par 6x9" fra Focal også, de går vel også rett inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja faktisk ;) 6,5" foran og 6x9" bak Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja faktisk ;) 6,5" foran og 6x9" bak Når kommer det prosjekt om kjerra di a? ;) Eller må jeg ta en tur ned for å få med meg noe? :anger: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 blir vel etter neste uke da et eller 2 forsterkere skal foran og en subb kasse med amp + batteri skal monteres bak, men bytter 6x9" og prøver noen andre først -bare så det er prøvd liksom ;) måtte forresten bytte lyspære og ser muligheter for å få MYE bedre lys :partyon: slik jeg gjørde i porscha :) dynamon skal modes til sommeren og. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg