Gå til innhold

Dørhøytalere i polo 2f? HASTER LITT!

Ranger emnet

prodigious

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Noen som har Polo 2f e.l. med høytalere i dørene?..

Isåfall, hva har dere gjort med dørene for å få montert disse?

I min bil er det bare "oppbevarings-lommer"..finnes det høytalerbokser man kan ettermontere? Isåfall hvor får man tak i disse?

Håper på forholdsvis raske svar, da anlegget er på vei, og jeg helst vil slippe å støpe i glassfiber nå som det er så brr-kaldt.

Takk, mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med å mindre du er veldig nøyaktig på finish( som glassfiber osv.) så funka denne løsninga greit(Den på bildet er temmelig skjev som du ser. det var en testmodell. lagde noen bedre :) ) Det går fort å lage, og er rimelig. Du bare skrur av den lomma, og tilpasse en spon\mdf plate med filt. Jeg hadde 5,25" Soundstream. Funka knall!

DSC02655.jpg

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med å mindre du er veldig nøyaktig på finish( som glassfiber osv.) så funka denne løsninga greit(Den på bildet er temmelig skjev som du ser. det var en testmodell. lagde noen bedre :) ) Det går fort å lage, og er rimelig. Du bare skrur av den lomma, og tilpasse en spon\mdf plate med filt. Jeg hadde 5,25" Soundstream. Funka knall!

DSC02655.jpg

Ser ingen bilder jeg? hehe.. men grunnen til at jeg helst ville slippe å gjøre dette selv nå, er fordi det er bikkjekaldt og jeg verken har tid eller plass til å utføre slikt arbeid nå for tiden. Så derfor ville det ha vært en smule enklere med en ferdig løsning.

men legg gjerne ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du kan bygge om noen fra golf 1 eller 2 da? Litt glue and screw;)

Hehe, litt glue and screw ja..hehe.

Men vil ikke dette egentlig bli mer jobb enn å bare lage høytalerplater til dørsidene mine?! Er passformen på golf 1/2 mot Polo 2/3 så liten altså?

Noen som har gjort dette før kanskje?Legg isåfall gjerne ut bilder;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider