Gå til innhold

cder med grom lyd!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by turbo2

Noen som har cd med bil/mc lyd her!?!?!?!?

 

ta med på rudskogen!!!!!!!!!!!!!

 

veldig som du stresser a....skal du arangsjere Gatebil aleine eller no?

plakater meg her og der, å nå skal du ha bil lyd på CD `?

minnerm eg om en kunde vi hadde innom møller her om dagen...han mente det kom ulyd fra motoren, så han hadde tatt opp lyden på en gammel diktafon fra 80 tallet.

 

hva med å ta lyden fra en film eller no da...GIS 2 eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

veldig som du stresser a....skal du arangsjere Gatebil aleine eller no?

plakater meg her og der, å nå skal du ha bil lyd på CD `?

minnerm eg om en kunde vi hadde innom møller her om dagen...han mente det kom ulyd fra motoren, så han hadde tatt opp lyden på en gammel diktafon fra 80 tallet.

 

hva med å ta lyden fra en film eller no da...GIS 2 eller no.

 

Kult at han gidder å engasjere seg og lage litt show der da...! Sikkert noe spendene i planene...;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon! Hahaha!! Det der skjedde fan meg der jeg jobber også!!(Bertel o steen) Har en sinnsyk kunde der som mente han hadde en ulyd i motor på Sprintern sin som vi ikke fikk fram. etter ei lita stønn(par uker) så kom han tilbake med datteras Fisher-Price kasettspiller, en sånn med mic, og spilte av herligheta for oss!!! Bare skurr og støy bortsett fra at vi hørte blinklysrele tilla i ny og ne......... Og jeg lo så jeg grein når han gikk ut døra, makan til spes folk!!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

veldig som du stresser a....skal du arangsjere Gatebil aleine eller no?

plakater meg her og der, å nå skal du ha bil lyd på CD `?

minnerm eg om en kunde vi hadde innom møller her om dagen...han mente det kom ulyd fra motoren, så han hadde tatt opp lyden på en gammel diktafon fra 80 tallet.

 

hva med å ta lyden fra en film eller no da...GIS 2 eller no.

 

HAHAHAH så jævli bra! Jobba der jeg også for en stund siden, hadde en sånn tosk som tok opp lyden, fikk også en detaljert beskrivelse på hvordan og når lyden kom. hehehe

 

Det er vel ikke en A6/ Passat??

 

Husker han samme fyren klagde på at det knirka i skinn interiøret hans... Makan til tosk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde oxo en helt konge tulling innom jobben. Han hadde kjøpt en Nokia 3330 og som dere vet dere som har denne telefonen eller Nokia 5110/3310 telefoner med den knapp. Når samtaler blir satt opp så gjøres denne knappen om til å legge på. Så da står det i displayet "legg på" under samt. Denne kunden ble dritt sur siden telefonen sa at han skulle legge på han kunne de faan få bestemme dette selv. Tror aldri jeg hat ledd så mye av en kunde før :D

 

 

Og MrHappy hvorfor har dere ikke loggo til RS2 a??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

HAHAHAH så jævli bra! Jobba der jeg også for en stund siden, hadde en sånn tosk som tok opp lyden, fikk også en detaljert beskrivelse på hvordan og når lyden kom. hehehe

 

Det er vel ikke en A6/ Passat??

 

Husker han samme fyren klagde på at det knirka i skinn interiøret hans... Makan til tosk!! :D

 

vi snakker passat her ja :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår