andre3000 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 :hailvw hvor lavt kan man egentlig senke en golf 4 med 19" uten att de skubber og skraper over alt??? noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg har erfaring med at 40/40 senk og 8,5x19 er null problem.. Går sikkert å senke mye mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hvor høyt kommer man over bakken da? la oss si med orginalfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Med justerbart blir hovedproblemet at felgen tar i fjæren / demperen ( justeringsmutteren ). Får den ikke lavere pga det.. Da må du space ut felgen - og du får da igjen problemer med at felgene tar i "over alt". Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hva kan man gjøre da? valse? så det laveste jeg kan senke er da 40/40? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Alt kommer an på ET og bredde/høyde på felg og dekk. Jeg kjører med 19" og KW justert helt i bånn og det går fint. Men man må bytte til stabstag som går under drivakslingene istedenfor de orginale som går over, for drivakslingene subber oppi stabstaget når du senker mer enn 50mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrønnGTI Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei! Vil ikke anbefale noen å senke golfen mer enn 40/40. Det går kanskje bra med hjul og denslags, men jeg merker på min (som er senket 40/40) at den skraper relativt lett nedi på f.eks gamle bondeveier med dype spor i. Han som hadde den før meg knuste radiatoren da han kjørte over en isklump på vei over Haukeli. Hvis du senker den mer enn 40 vil du nok også få problemer med at fronten blir veldig lav, hvis du skal inn på ferjer f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 tro ikke det blir ett problem, den gamle golfen min var senka 65/55 så det skal nok gå. var en mk3, er jo helt forskjellige biler. vet du hvor man får tak i sånne stabstag? pris? har ikke fått på noen dekk enda siden jeg ikke har fått dem. men vil tippe på att det blir 225/35-19 et 30. vilken str har du på dine dekk/felg siden du kan ha så lav bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Alt kommer an på ET og bredde/høyde på felg og dekk. Jeg kjører med 19" og KW justert helt i bånn og det går fint. Men man må bytte til stabstag som går under drivakslingene istedenfor de orginale som går over, for drivakslingene subber oppi stabstaget når du senker mer enn 50mm. Hvis det staget begynner å ta i på 50 mm senk så har jeg senket en del mer en det... Det tok i hele tiden på min. ( har skiftet staget nå ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 sitter dette staget bare i front? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 fant disse 2 bildene av staget, viss det re denne dere mener? er vel ikke tilfeldig viss noen som vet hvor man får tak i bare luftfilter veggen og ikke filtret?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Skal du senke masse bør du bytte til r32-stabstag foran ja, Det går under drivaksling i stedet for over. koster visst ikke så voldsomt mye på møller. ellers skaffer også Top Gun her på forumet. Jeg selv kjører med 50 mm senk foran og det går helt fint det. Men skal sies at det skraper til tider hvis det kommer en brå dump eller lign.. men er mye mer å gå på. men fordel å ha riktig stive dempere, og kjøre etter forholdene. bunnpannene er veldig utsatt og skrøpelige siden de er i aluminium. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg