Gå til innhold

Problemer med kanalskjørt-lakkering. Hjelp!

Ranger emnet

prodigious

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt bilen inn til hellakkering nå nylig, men lakkereren(en bekjent av meg) hadde store problemer med å få overgangen mellom kaross og skjørter til å bli fin.

Det sprekker opp og ser ikke særlig bra ut. Han har prøvd flere ganger uten hell. Skjørtene er limt mot kaross, og overgangene er selvfølgelig sparklet for å få en best mulig overgang..men det virker ikke som om lakken vil sitte...har DU noen tips/erfaringer med dette, så kom gjerne med de!? Løsninger som kan forhindre at det sprekker opp til stadighet?

Er utrolig irriterende, og har lite lyst til å rive av skjørtene å starte alt om igjen, da lakken på kanalene og skjørtene vil bli ødelagt.

Noen tips?

takk

--

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e d bare at d sprekk? eller sjer d ut som lakken koker? D lønne sæ å vent ei uke eller 2 vest du har prøvd mang gang.. så pusse du grundig.. å grunne heile side skjørtene og overgangene.. så prøver du på nytt. kan også ha oppi mykner. e side skjørtene myke eller harde?

Hmm..det koker ikke, ser hvertfall ikke sånn ut. Er liksom bare skikkelige sprekker.

Tror det er fordi sideskjørtene beveger seg litt eller noe.. altså skjørtene er laget i ABS-plast..så er verken harde eller myke...en mellomting kanskje?!

Mykner vet jeg ikke om han har hatt oppi lakken der, men det sier seg jo nesten selv. Så det har jeg egentlig regnet med, men hvem vet.

Hva er den beste måten å feste skjørtene skikkelig, om man vil unngå bruk av skruer?!

takker igjen, kom gjerne med flere innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider