ZombiE Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Må vel prøve og komme meg hele den lange veien til lillehammer da ;) Men hvis atte om jeg har noe bil til den tid da... Får satse på det... Det får være målet mitt, prosjekt ferdig 26.09.03 kl 20:00 :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by ZombiE Må vel prøve og komme meg hele den lange veien til lillehammer da ;) Men hvis atte om jeg har noe bil til den tid da... Får satse på det... Det får være målet mitt, prosjekt ferdig 26.09.03 kl 20:00 :D Ta det kl 18 så rekker du å dusje før du reiser fra Jevnaker. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by borabora Ta det kl 18 så rekker du å dusje før du reiser fra Jevnaker. ;) Men jeg jobber til 19 :rolleyes: Drit i å dusje... Bare bilen er ferdig :p Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Eyy folka!! Våkne da!! Kommer det flere eller???? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det nærmer seg med stormskritt! :D Hørt at det kommer en del fra hamar også. Så får håpe det blir bra vær og at det kommer en del folk. Kommer innom en liten tur jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 svinger bortom en tur jeg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det kunne jeg godt tenkt meg å vært med på ja... Men siden fronten min ble knust i en liten stygg sak her i går så får jeg benke meg foran tv'n og se hotell caesar i steden...:D Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Jeppz! Da har jeg skaffet meg fri fra jobben... Da kommer jeg! Håper det blir litt liv... :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 e kjem e.. og prøver å få med en del til fra øyer.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 WEEEEEEE!! få med dere folk da people!! :D (Ja jeg er oppe tidlig.. litt problemer med bilen.. så da ble det fri idag gitt... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by NoLimit WEEEEEEE!! få med dere folk da people!! :D (Ja jeg er oppe tidlig.. litt problemer med bilen.. så da ble det fri idag gitt... ) Drar vel heller til Dokka neste helg jeg.... :rolleyes: Kortere enn Lillehammer.. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by borabora Drar vel heller til Dokka neste helg jeg.... :rolleyes: Kortere enn Lillehammer.. :) bruker max 20 minutter fra gjøvik til Lillehammer. Blir vel kanskje dokka neste helg på meg og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by NoLimit bruker max 20 minutter fra gjøvik til Lillehammer. Blir vel kanskje dokka neste helg på meg og. :) Joda, kjørelengden på bilen min er ikke så mye om dagen da.... :( Men blir det bra vær så vurderes det... Og gateslicks er litt spennende nå.... :rolleyes: Kom snø litt høyere opp enn her jeg bor, møtte flere biler på vei til jobb som hadde det på taket så må vel ha på vinterdekk snart..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by borabora Kom snø litt høyere opp enn her jeg bor, møtte flere biler på vei til jobb som hadde det på taket så må vel ha på vinterdekk snart..... HUFF!!! I DONT LIKE AT ALL!!!! Gruer meg jævli til snøen nå.. :rolleyes: men da ses vi i dokka borabora! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Dokka! HVA skjer DER? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg