passat kara Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by NoLimit bruker max 20 minutter fra gjøvik til Lillehammer. hø hø hø hø hø det vil e se.. e kjørte seinest strekka i dag ell fra øyer da.. det tok litt over 40 min.. og 20 av dem var ikke fra øyer til lillehammer.. hehe så da kjører du jevnt og trutt 120 minst.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by passat kara hø hø hø hø hø det vil e se.. e kjørte seinest strekka i dag ell fra øyer da.. det tok litt over 40 min.. og 20 av dem var ikke fra øyer til lillehammer.. hehe så da kjører du jevnt og trutt 120 minst.. hehe 120 er skilpaddefart på den veien. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by ZombiE Dokka! HVA skjer DER? RÅNING!! hehe.. Dokka har skryti opp sitt rånemiljø så nå skal vi ta en tur for å sjekke om det faktisk er liv der. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 jeg stiller opp :D Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 gidder ikke å scrolle meg bakover, men er det dokka i morra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by taxidriver gidder ikke å scrolle meg bakover, men er det dokka i morra?? Les da vel :D hehe.. Nei ikke dokka imorra! MJØSMEET på Lillehammer imorra. Dokkaråning NESTE fredag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 oki. for se om jeg kommer til lillehamer i morra, skal på no resturant greier med dama i morra kveld og det blir nok kanskje bråk om det skippes til fordel for mjøs.meet, men dokka neste helg er nok mere aktuelt for min del ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by taxidriver oki. for se om jeg kommer til lillehamer i morra, skal på no resturant greier med dama i morra kveld og det blir nok kanskje bråk om det skippes til fordel for mjøs.meet, men dokka neste helg er nok mere aktuelt for min del ihvertfall.. Hørte jeg TØFFEL ??? hehe.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by NoLimit Hørte jeg TØFFEL ??? hehe.. :D hehe... men jeg lover deg, du vil ikke være i nærheten når hu klikker... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Da er dagen her snart.. til det store mjøsmeet på Lillehammer. Jeg kjenner det kribler i magen. Gleder meg så veldig! spenningen er til å ta å føle på. Dere føler det slik dere andre også vel? :rolleyes: (kanskje ikke riktig så ille....) MEN da får vi se da om det blir noe suksess. Humper innom en tur etter trening jeg og.. før jobb.. :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 herlig vær og ja.. :rolleyes: typisk når man skal ha treff.. MEN... da forventer jeg å se fyrkrafs i piruetter ikveld!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by NoLimit herlig vær og ja.. :rolleyes: typisk når man skal ha treff.. MEN... da forventer jeg å se fyrkrafs i piruetter ikveld!! :D Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Lethal Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær;) Nå er det en time igjen til streetmeetet begynner:D ZombiE er på veg, så vi blir å se oppe der rundt 2100.. Håper det kommer noe folk selv om det regner.... kan jo bli artig det å;) Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Treffet var jo bra det! mange folk som kom! litt synd folk dro i puljer å råna.. ble liksom ikke som på gjøvik treffet før i sommer. uhelige med været men. lethal kjørte du helt ut livs skiten av bilen din ell? hehe så ut som den fikk kjørt seg sikkelig den stakkars 75 hestern.. treng du foresten delebil? til salgs en 82 modell på qxl som virka som hadde my bra deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Været tatt i betraktning osv. så var det vel et bra treff! Litt lite japsebiler men ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg