74016v Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nokke nytt AWD system på den nye xc70(2008) da?? Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 der knuste jo audi volvo ;) Kom med unskyldningene deres nå da volvo boys Eneste unnskyldningen er at Audi er lettere enn Volvoen:magic: HAHA. Og ikke glem at Audien er en dødsfelle, grunnet sin lave vekt..:knock: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Eneste unnskyldningen er at Audi er lettere enn Volvoen:magic: HAHA. Og ikke glem at Audien er en dødsfelle, grunnet sin lave vekt..:knock: Audi er ikke lett..å de er ikke utrygge Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 noen som vet om noen smaa fine bakker i theims omeraadet som man kunne ha testa 4x4'en oppover da? rakk aldri aa faa testet noe spes for snoen forsvant her. saa vart kjekt bare for aa fatt filma litt aa testa litt selv. kjekt aa vit om det funker naar man har det paa bilen, har gammeltypen kobling osv da. noen som vet om det er lsd/sperre bak paa disse ? Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 beje: kjør til jonsvatnet, forbi roklubben og videre innover til veien deler seg ved et hvitt hus. Her tar du av mot venstre på den grusveien innover. Der var det blankis enkelte partier. Evt. hillclimb-bakken ved kroppanbrua? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 beje: kjør til jonsvatnet, forbi roklubben og videre innover til veien deler seg ved et hvitt hus. Her tar du av mot venstre på den grusveien innover. Der var det blankis enkelte partier. Evt. hillclimb-bakken ved kroppanbrua? hehe ja den som kommer seg opp den sandbakken har gjort det bra ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyk Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 etter å ha lest non sider så må jeg bare si at XC90 2006 mod til stefaren min kommer seg no frem over alt. Va og testet denne i en VELDIG bratt bakke med MYE snø og is under. Og den hadde no ikke noe problem og komme seg opp! Og på is og sporette veier er den og utmerket! Liker ikke volvo selv, men den XC 90'en kunne jeg godt tenkt meg. utrolig godt bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 der knuste jo audi volvo ;) Kom med unskyldningene deres nå da volvo boys nå har jeg ikke hengt meg så mye opp i denne tråden enda, men den var da langt fra værste i klassen... Lexusen kom ikke langt.. Audi har så og si alltid vært kjent for et bra system. Volvo er relativt ferske når det gjelder 4x4 ,så det vil nok fremdeles gå en liten stund før Volvo lager gode 4x4. Subaru har vel omtrent aldri laget en 2wd såvidt jeg vet... Synd de ikke testet en skikkelig Defender... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 nå har jeg ikke hengt meg så mye opp i denne tråden enda, men den var da langt fra værste i klassen... Lexusen kom ikke langt..Audi har så og si alltid vært kjent for et bra system. Volvo er relativt ferske når det gjelder 4x4 ,så det vil nok fremdeles gå en liten stund før Volvo lager gode 4x4. Subaru har vel omtrent aldri laget en 2wd såvidt jeg vet... Synd de ikke testet en skikkelig Defender... Audi og VW med tverrstilte motorer bør være like "latterlig" som XC70 i samme tester vil jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 nå har jeg ikke hengt meg så mye opp i denne tråden enda, men den var da langt fra værste i klassen... Lexusen kom ikke langt..Audi har så og si alltid vært kjent for et bra system. Volvo er relativt ferske når det gjelder 4x4 ,så det vil nok fremdeles gå en liten stund før Volvo lager gode 4x4. Subaru har vel omtrent aldri laget en 2wd såvidt jeg vet... Synd de ikke testet en skikkelig Defender... Volvo har laget 4x4 siden krigen, men spørsmålet er heller hvor mye de ønsker å legge av ressurser i sitt system og hvilken målgruppe de ønsker å treffe. Jeg tror ikke Volvo hadde til hensikt å lage et bedre system enn Audi og Subaru. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Som du sier reodor, så hadde de helt klart lagd et annet firehjulstrekk om de ville. alle merker kan jo montere sperrer f.eks Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Alle med litt peiling på bil skjønner at det er noe rart med enten bilen eller filmen i starten av tråden. Det er stor forskjell på konstant og hjelpe 4 WD, men begge deler fungerer bedre enn dette. Feil å dra ned Volvo, for de aller fleste personbiler på markedet har dette systemet, bortsett fra Subaru og enkelte Kvattro utgver. Audi A/S3 har dette, Volkswagen Golf, mange Suzuki modeller, o.s.v.. Når det gjelder framkommelighet er det "ingen" biler som slår Suzuki Jimny, men de fleste biler brukes til litt annet enn å kjøre opp slalombakker med. Derfor er det ikke sikkert fremkommelighet er høyeste prioritet på XC 70, for da ville den hatt stiv ramme, stive akslinger, tre mekaniske sperrer med uavhengig innkobling, og større bakkeklaring.. En bil er bestandig en kompromiss Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 da har jeg faatt filma litt. kom jo en hel haug med sno her no saa. testa opp en smaa fin bakke med en haug med sno som var fin aa glatt slik at man faar se at bakhjulene kommer inn og at de ikke er trege med og faa fart paa seg. link. (kommer flere) Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 The url contained a malformed video id Fint ska det vær sjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 no skal dem vel funk :) Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg