Megamann89 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei. Når man skal chippe en bil. Er det bare å lodde inn chippen i hjernen. Eller må det gjøres en del justeringer ?. Har litt peil på å lodde og lurte på om man kunne sette den inn selv ? Er det noen som har noen tips om hvorden jeg skal gå frem. Er det noe jeg burde sjekke før jeg setter inn chippen ? Er til en passat 90 HK tdi 1995 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei. Når man skal chippe en bil. Er det bare å lodde inn chippen i hjernen. Eller må det gjøres en del justeringer ?. Har litt peil på å lodde og lurte på om man kunne sette den inn selv ? Er det noen som har noen tips om hvorden jeg skal gå frem. Er det noe jeg burde sjekke før jeg setter inn chippen ? bør nok justeres etterpå.... er vel kansje noen du kan lodde inn andre bare dytte på plass... hold deg unna sånn power boxer (KCR etc) powerchip.no estunig.no les litt rundt der:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kan jo først skrive hva slags bil du har da. Varierer en god del mellom årsmodellene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratoc Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 låner tråden din litt jeg:) noen som vet hvor jeg kan få tak i chip til en ford mondeo 95mod 2.0l zetec??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kan jo først skrive hva slags bil du har da. Varierer en god del mellom årsmodellene står jo hvilkenbil han har da Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 låner tråden din litt jeg:) noen som vet hvor jeg kan få tak i chip til en ford mondeo 95mod 2.0l zetec??? spør på Ford forumet du Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 står jo hvilkenbil han har da Rart det ikke står noe om det i det første sitatet ditt og at han har editert første posten da ;) Siden det er en 1995 modell tror jeg det er litt vanskelig å si. De skiftet rundt omkring den tiden om det var sokkel eller loddet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg