stiantangen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 har ikke kjørt med dem nei, er ikke helt været ute nå.men har valset ut hjulbuen bak litt. Vil ha BILDER med felgene montert!! Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 mulig jeg selger dem, syntes kanskje dette ble litt stort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Så bra ut det da. Men spørs vel åssen de er å kjøre med da. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 J***** råe felger,gjorde seg bra på bilen...:)Compo felger? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 dem heter faktisk ASA BBS er vist bbs som har laget dem. dette blir kanskje litt tøffere på bilen når jeg sender bort bilen til soting nå. lurte på om jeg skulle ta front ruta også. hadde det vert penere om jeg lakka felgene i annen farge? hva kan jeg få igjen for dem om jeg bestemmer meg for 19" i stedet mån tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 heh ser ut som en compomotiv MO felg har voldtatt en eikerfelg, så har babyfelgen bola seg opp noe jævlig å blitt 20":D har ikke noe fler bilder a? fra andre vinkler å sånn *soting av frontruta er bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hadde kommet til å gått ned ihvertfall 1" på felg str, hvis ikke 2", ikke noe pent når det ser ut som at bilen står på stylter... Men men, forskjellig smak... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 kan jo ikke gå ned til 18" i vertfall, det er for feigt! felgene som sitter på på det enne bildet er 17" vinter felger jeg kjører med. må jo seff ha 20" på sommer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Brutale! :D Men som du sier, kanskje litt i største laget? :P Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 he he, størst er best hehe. jeg vei att dem er litt store, men en kompis kjøpte 19" og da måtte jo så klart jeg slå han. men om noen her noen fete 19" som er int i å bytte så si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg