Gå til innhold

Kjøp av felger/deler fra Tyskland

Ranger emnet

hansfa

Anbefalte innlegg

Etter mye leting frem og tilbake kom jeg frem til de felgene jeg vil ha til golfen min, men de befinner seg i Tyskland!

Er det noen av dere som har bestilt noe fra tmtuning i Tyskland?

Jeg tenkte på momsen, det er vel slik at jeg må betale norsk moms for å få de inn i landet.

Det er forresten KT8-felger:)

1456_wh-116.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noen nå som har bestilt fra TMTuning og som er godt fornøyd.. :)

Som regel får man tilsendt giro med momsavgift en stund etter at varen har blitt importert.. :)

Forøvrig pene felger. :)

Hva kommer 4 felger på fra Tyskland med moms?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt fra tm tuning nå.. venter på delene.. Bestilte krystal clear beklykter og tåkelys type blanke. det hele kom på 1586 kr.. da kommer toll i tilegg ca 150 kr tenker jeg..

du skal lete lenge etter noe i den prisklassen her til lands. bare krystal clear baklyktene koster jo 1500 kr..

utrolig god kommunikasjon med tm tuning,de anbefales fra meg ihvertfall.. http://www.tmtuning.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt der jeg også..

Anbefaler og velge Ekpress Air på frakten, og heller betale litt ekstra. For jeg tok Standard, og har ventet i over 1.mnd, men imorra ligger det på postkontoret her nede:)

Ang. Toll, så var pakka innom Tollkontoret i Oslo, og ble ikke sendt ut før jeg sendte de kopi av Fakturaen, og jeg må betale 25% Moms, 750kr i mitt tillfelle.

Thofte slapp vel unna siden han tok ekpress?

Ellers er jeg fornøyd, ikke noe tull fra TMtuning sin side iallefall.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt der jeg også..

Anbefaler og velge Ekpress Air på frakten, og heller betale litt ekstra. For jeg tok Standard, og har ventet i over 1.mnd, men imorra ligger det på postkontoret her nede:)

Ang. Toll, så var pakka innom Tollkontoret i Oslo, og ble ikke sendt ut før jeg sendte de kopi av Fakturaen, og jeg må betale 25% Moms, 750kr i mitt tillfelle.

Thofte slapp vel unna siden han tok ekpress?

Ellers er jeg fornøyd, ikke noe tull fra TMtuning sin side iallefall.

Hehe stemmer det Burny!:D Og det var ikke spesielt dyrere med express shipping heller.. Jeg skulle betale ca. 1250 kr i toll, men det slapp jeg siden jeg valgte express shipping, og den kom på totalt 455 kroner, dermed er det en del å spare både med tanke på økonomi og tid!:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider