Gå til innhold

87 audi 80 1,8s

Ranger emnet

Ludo

Anbefalte innlegg

Grei bil som trenger noen skruer og litt silikon her og der. 250.000+Km.

kurrant prosjekt for noen som har garasjeplass og noen timer til overs.

Ellers så følger det med ett sett 17" OZ med slitte sommerdekk. Felgene ser ganske bra ut. Neonlys kan og følge med hvis ønskelig, type LED.

PM eller tlf 93 23 71 94 for spørsmål. Bud ønskes, men ingen skambud takk.

audi802zq.jpg

Flere bilder kan skaffes på forespørsel.

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skruer betyr:

løs frontfanger og løs luftfilterboks stort sett.

Glemte å nevne det i den første posten at min kjære mor hadde ett lite møte med en lyktestolpe.. Så vingen og bagasjelokket trenger litt plastisk kirurgi og lakk. Har en boks lakk med rette fargen og klarlakk, men ingen plass å lakkere desverre.

Prisantydning er hva folk vil betale for den stort sett.. Slik det er nå står den bare å tar opp plass. 10.000 kanskje?

Har ikke hatt noen problemer med å starte den selv etter at den har stått en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ok. Hvordan er den teknisk sett? Noe du vet for sikkert ikke vil gå igjennom?

Eneste jeg vet den trenger er en rull eller to med eksosbandasje. Bakpotta som står på, sto på bilen når jeg kjøpte den og den ser ut til å komme fra en RS2 eller S4/A4turbo og det er en litt ukurrant overgang der. Frontfangeren må festes litt bedre og peilepinnen trenger en liten gummipakning. Så vet jeg at det er en liten vannlekkasje som jeg trodde var tettet, men det var den ikke, så den bør lokaliseres og tettes med litt silikon. Tror den ligger i bagasjerommet eller torpedoveggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tja.. hvis jeg ikke får inn noen bud snart, så plukker jeg ut mp3 spiller og rattet beholder felgene og sender den til hugging.

Da kan du få handle grill og alt av diverse deler, men selger helst bilen slik den er da det ikke gjør det lettere å selge en enda mer delvis bil enn den allerede er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider