Gå til innhold

Hvilken bil i F&F serien er fetest, mener du?

Ranger emnet

MGR

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1ern har jo en selvskreven. Ikke for mye plastikk, og ytelsene har den. Den er sort... Det er en Ferrari F355 :D

2ern: Må bli BMW E36'en eller Saleen mustangen

3ern har jeg ikke biti meg merke i noen biler, men husker en fin Lotus Elise i det spesi parkhuset. Ble skuffa når det kom ut en knust Touran da ja :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sYc camaro blir jo aldri feil.

Den hadde jeg helt glemt, så min mening er forandra nå.. hehe;)

Camaro fra 69 har så og si alltid vært min favorittbil, sikla etter den siden jeg lærte å gå rundt siklende etter biler..

Men Yenko Camaro er jo _litt_ vanskelig å få tak i..

camaro.jpg

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

670.jpg

Rett lyd, rett look, må bare fjerne dekoren:puke:

Hvis den vingen der er pen, er jeg julenissen :puke:

Synes de to amerikanerne i 2ern er fetest jeg :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den vingen der er pen, er jeg julenissen :puke:

Synes de to amerikanerne i 2ern er fetest jeg :)

bilen er jo fet og spesiel da:):P

evo'n i 2'ern er også fet.. satt på org vinge så hadde den blitt fetere også.. og kanskje droppa dekoren

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evo'n i 2'ern er også fet.. satt på org vinge så hadde den blitt fetere også.. og kanskje droppa dekoren

Når du nevner 2ern, så den for en liten stund siden, og la merke til at de ikke hadde lakkert bagasjelokket under. Dårlig arbeid, gitt.

Angående bilene, jeg ville ikke hatt noe imot å ha Supraen i 1ern, ei heller Skylinen. Eclipsen og Sentraen kan de få beholde selv. I 2ern ville jeg gjerne hatt Skylinen eller Evoen, eller kanskje 360'n fra boatyard-scenen? Fra 3ern, tja? RWD Evo, anyone? ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1ern har jo en selvskreven. Ikke for mye plastikk, og ytelsene har den. Den er sort... Det er en Ferrari F355 :D

2ern: Må bli BMW E36'en eller Saleen mustangen

3ern har jeg ikke biti meg merke i noen biler, men husker en fin Lotus Elise i det spesi parkhuset. Ble skuffa når det kom ut en knust Touran da ja :)

Der ha vi gutten sin!:) (Hvis du ikke er jente da:P)

Kunne se Ferrari scenen om igjen å om igjen jeg...

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner 2ern, så den for en liten stund siden, og la merke til at de ikke hadde lakkert bagasjelokket under. Dårlig arbeid, gitt.

Angående bilene, jeg ville ikke hatt noe imot å ha Supraen i 1ern, ei heller Skylinen. Eclipsen og Sentraen kan de få beholde selv. I 2ern ville jeg gjerne hatt Skylinen eller Evoen, eller kanskje 360'n fra boatyard-scenen? Fra 3ern, tja? RWD Evo, anyone? ;)

Eirik

de brukte liksom 4 forskjellige evoer.. så skjønner viss de ikke gadd å lakkere under bagasjelokket på alle.. alle gangente de vart lakkert.. men de skulle absolutt gjort det når det var på ei scene.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider